امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 37371
  پرینت تاریخ انتشار : 04 آوریل 2022 - 13:04 | 15 بازدید
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان

شهید شاخص استان همدان در سال ۱۴۰۱ معرفی شد

به گزارش همدان نوین، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: سردار شهید «محمدرضا مازویی» از میان شهدای پیشنهادی ارگان‌های نظامی به عنوان شهید شاخص استان در سال ۱۴۰۱ انتخاب و معرفی شد. مجید صفدریان روز دوشنبه  با اشاره به اینکه هر سال براساس مقتضیات ویژه‌ای برخی از شهدا به عنوان الگو به جامعه معرفی می‌شوند، […]

شهید شاخص استان همدان در سال ۱۴۰۱ معرفی شد

به گزارش همدان نوین، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: سردار شهید «محمدرضا مازویی» از میان شهدای پیشنهادی ارگان‌های نظامی به عنوان شهید شاخص استان در سال ۱۴۰۱ انتخاب و معرفی شد.

مجید صفدریان روز دوشنبه  با اشاره به اینکه هر سال براساس مقتضیات ویژه‌ای برخی از شهدا به عنوان الگو به جامعه معرفی می‌شوند، افزود: برهمین اساس، سردار شهید مازویی فرمانده گردان تخریب لشکر ۳۲ انصارالحسین(ع) همدان به عنوان شهید شاخص استان همدان در سال ۱۴۰۱ انتخاب شده است.

وی اظهار داشت:در همین ارتباط، خلبان شهید «موسی الرضا پور رحمتی» از ارتش، شهید «مصطفی طلایی‌نوین» از ناجا و  «علیرضا دهقان» از تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) نیز به عنوان شهدای شاخص نیروهای مسلح استان همدان در سال ۱۴۰۱ انتخاب شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت:  همچنین شهید “امیر طلایی” در شهرستان همدان، شهید “قاسم صاعد” در شهرستان رزن، شهید “علی اصغر یزدانی فر” در درگزین، شهید “نصرت اله خلیلی” در فامنین، شهید “کوچکعلی ذاکری” در شهرستان کبودرآهنگ، شهید “عبدالصالح رفعت” در تویسرکان، شهید “صادق عنبری” در ملایر، شهید “حیدر سهرابی” در شهرستان نهاوند، شهید “محمد شهبازی” در شهرستان بهار، شهیدان “محمد علی و نورمراد عبدکوند” در شهرستان اسدآباد و شهید “محراب سهرابلویی” در شهرستان نهاوند به عنوان شهیدان شاخص شهرستان های تابعه استان در سال ۱۴۰۱ انتخاب شدند.

صفدریان با اشاره به اینکه از سال ۸۹ با هدف نهادینه کردن سبک زندگی شهدا، ترویج فرهنگ ایثار شهدای شاخص در سطح کشور و استان‌ها معرفی می‌شود، افزود: معرفی شهدای شاخص در همدان و سایر شهرستان ها در راستای آشنایی و بهره‌گیری هر چه بیشتر جامعه به ویژه نسل جوان با روش و سبک زندگی این شهیدان است.

وی خاطرنشان کرد: امنیت کنونی کشور نتیجه فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی جوانان دیروز  این مرز و بوم است و آنان تمام هستی خود را در راستای اعتلای انقلاب و نظام فدا کردند و همه ما در قبال خون های به ناحق ریخته آنان مسئول هستیم.

شهید شاخص استان همدان در سال ۱۴۰۱ معرفی شد

سردار شهید محمدرضا مازویی اول فرودین ۱۳۳۷ در همدان دیده به جهان گشوده و ششم فروردین سال ۱۳۶۲ در حالی که فرماندهی گردان تخریب را به عهده داشت در منطقه عملیاتی سومار به شهادت رسید.

سال گذشته نیز سردار شهید علیرضا حاج بابایی به عنوان شهید شاخص استان همدان بود.

استان همدان بیش از هشت هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.