امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 37287
  پرینت تاریخ انتشار : 28 مارس 2022 - 14:33 | 23 بازدید
استاندار همدان

تکمیل انتقال آب «تالوار» به «همدان» در تابستان

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان از اتمام پروژه انتقال آب از سد تالوار در تابستان سال جاری خبر داد. علیرضا قاسمی‌فرزاد صبح امروز و در دیدارهای خود با مدیران حفاظت محیط زیست و شرکت آب‌منطقه‌ای اظهار کرد: یکی‌از نعمت‌های بزرگ خدادادی آب است که طی قرن اخیر، جفای جبران‌ناپذیر بسیاری در این حوزه به ویژه در […]

تکمیل انتقال آب «تالوار» به «همدان» در تابستان

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان از اتمام پروژه انتقال آب از سد تالوار در تابستان سال جاری خبر داد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد صبح امروز و در دیدارهای خود با مدیران حفاظت محیط زیست و شرکت آب‌منطقه‌ای اظهار کرد: یکی‌از نعمت‌های بزرگ خدادادی آب است که طی قرن اخیر، جفای جبران‌ناپذیر بسیاری در این حوزه به ویژه در برداشت‌ نادرست، مصرف بی‌رویه و بدون برنامه صورت گرفته است.

وی گفت: با توجه به اینکه در وضعیتی بحرانی قرار داریم، مدیریت و برنامه‌ریزی جدی نیاز است تا بتوان آب شرب و مصرفی مردم را به نحو احسن تأمین و حفظ کنیم.

استاندار همدان افزود: انتقال آب از سد تالوار به شهر همدان در راستای حل بحران و تامین آب مصرفی مردم در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: اقداماتی که برای تامین آب شرب همدان صورت‌ می‌گرفت، سرعت و پیشرفت خوبی نداشت که تلاش ما این است با اقدام جهادی و انقلابی هرچه سریع‌تر این معضل بزرگ همدان برای همیشه حل و فصل شود.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: میزان مصرف آب و مقدار مورد نیاز برای واحدهای تولید، در یک سطح قرار دارد و این یک مشکل است که باید حل شود.

وی بیان کرد: با پیگیری مجموعه مدیریتی استان، توانستیم اعتبارات لازم را از وزیر نیرو برای پروژه جذب کنیم که در مقاطع مختلف مبلغ ۱۰۰ میلیارد، ۳۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیارد تومان از محل هدفمندی یارانه‌ها به این پروژه اختصاص یافت.

استاندار همدان تلاش مجموعه مدیریتی آب‌منطقه‌ای با همه امکانات و توانمندی ر برای تکمیل و اجرای این پروژه قابل تقدیر عنوان کرد و گفت: تامین آب شرب و مطمئن شهر همدان، مطالبه عمومی است که دستگاه‌های متولی باید سریع‌تر و با کار شبانه روزی به آن جامه عمل بپوشانند.

وی گفت: امیدواریم طبق برنامه‌ریزی انجام شده، تا اول تابستان سال جاری پروژه انتقال آب از سد تالوار به شهر همدان به اتمام برسد.

قاسمی‌فرزاد در ادامه سخنانش با بیان اینکه تاکید شده گاز نیروگاه مفتح هر چه‌سریع‌تر تامین شود تا از سوخت مازوت که برای محیط زیست زیا‌ن‌بار است جلوگیری شود گفت: مجموعه دستگاه‌های استان به ویژه محیط زیست، باید فعالیت‌های خود را منطبق با شعار سال، به سمت شرکت‌های دانش‌بنیان و مبتنی بر اصول علمی سوق دهند.

وی تاکید کرد: کارخانه‌های سیمان استان نیز باید با نصب تهویه‌ها و فیلتر‌های مخصوص، در راستای حفظ محیط زیست اقدام کنند.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.