امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 37283
  پرینت تاریخ انتشار : 27 مارس 2022 - 15:49 | 26 بازدید
همزمان با نوروز ۱۴۰۱؛

۲۰ هزار نفر در طرح آرامش بهاری استان همدان شرکت کردند

به گزارش همدان نوین، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: از ۲۷ اسفند سال گذشته تاکنون ۲۰ هزار نفر از خدمات طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان استفاده کردند. حجت‌الاسلام «رضا حاجی زین‌العابدینی» روز یکشنبه با اشاره به اینکه اجرای مراسم تحویل سال ۱۴۰۱ در جوار ۶۰ امامزاده و بقعه شاخص استان […]

۲۰ هزار نفر در طرح آرامش بهاری استان همدان شرکت کردند

به گزارش همدان نوین، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: از ۲۷ اسفند سال گذشته تاکنون ۲۰ هزار نفر از خدمات طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان استفاده کردند.

حجت‌الاسلام «رضا حاجی زین‌العابدینی» روز یکشنبه با اشاره به اینکه اجرای مراسم تحویل سال ۱۴۰۱ در جوار ۶۰ امامزاده و بقعه شاخص استان انجام شد افزود: در لحظه سال تحویل امسال هشت هزار و ۸۰۰ نفر در بقاع متبرکه استان حضور یافتند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب سال ۱۴۰۱ را سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری کردند از اجرای طرح «شمیم خدمت» با رویکرد توانمندسازی و اشتغال خانواده‌ها با استفاده از ظرفیت امامزادگان و موقوفات در کشور خبر داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه در طرح «شمیم خدمت» با بهره گیری از تجربیات کارآفرینان موفق و استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه و خیرین، زمینه کار و درآمد برای کارآموزان نیازمند مهیا شود اظهار داشت: با راه اندازی بازارچه های خیریه و فروشگاه های ویژه، محصولات تولید شده توسط جامعه هدف در معرض فروش قرار می گیرد.

حجت‌الاسلام حاجی زین‌العابدینی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری همه ساله در طول تعطیلات سال نو در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می‌شود افزود: برپایی خیمه‌های معرفت و غرفه‌های فرهنگی از جمله مشاوره و نیز برپایی غرفه هایی با برنامه های شاد و آموزنده برای کودکان و نوجوانان ذیل طرح آرامش بهاری اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه ۳۰ مبلغ بومی و اعزامی در برپایی خیمه‌های معرفت مشارکت دارند تصریح کرد: ایام نوروز فرصت خوبی است که امامزادگان بیشتر به مردم معرفی شوند و طرح آرامش بهاری فرصتی برای تبیین معارف دین اسلام است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه طرح «قرار دوازدهم» در بقاع متبرکه با توزیع بسته های معیشتی برای نیازمندان اجرا می شود افزود: این طرح هر ماه شمسی با یاد حضرت ولیعصر (عج) و در قالب یاوران حضرت مهدی (عج) اجرا و از طریق خیران و موقوفات بسته های معیشتی تهیه و توزیع می شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح آرامش بهاری امسال از ۲۷ اسفند ماه در ۶۰ بقعه متبرکه سطح استان آغاز شده و تا ۱۳ فروردین ادامه دارد.

استان همدان دارای ۲۳۸ بقعه متبرکه و مکان زیارتی است.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.