امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 37128
  پرینت تاریخ انتشار : 08 مارس 2022 - 16:31 | 14 بازدید
فرمانده پایگاه سوم شکاری خلبان شهید محمد نوژه، گفت:

آمادگی پایگاه نوژه در دفاع از مرزهای هوایی کشور

به گزارش همدان نوین، فرمانده پایگاه سوم شکاری خلبان شهید محمد نوژه، گفت: ما در آمادگی کامل برای دفاع از مرزهای هوایی کشور، هستیم.  سرتیپ خلبان ستاد پرویز مرادبکی، سه‌شنبه ۱۷ اسفندماه در مراسم دانش‌آموختگی خلبانان پایگاه سوم شکاری خلبان شهید محمد نوژه، اظهار کرد: اقدامات انجام شده در این پایگاه به واسطه بصیرت همه‌ی […]

آمادگی پایگاه نوژه در دفاع از مرزهای هوایی کشور

به گزارش همدان نوین، فرمانده پایگاه سوم شکاری خلبان شهید محمد نوژه، گفت: ما در آمادگی کامل برای دفاع از مرزهای هوایی کشور، هستیم.

 سرتیپ خلبان ستاد پرویز مرادبکی، سه‌شنبه ۱۷ اسفندماه در مراسم دانش‌آموختگی خلبانان پایگاه سوم شکاری خلبان شهید محمد نوژه، اظهار کرد: اقدامات انجام شده در این پایگاه به واسطه بصیرت همه‌ی اعضای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، انجام شده است.

مرادبکی تصریح کرد: ما در ساخت انواع تجهیزات نظامی به خودکفایی رسیدیم و در آموزش نیروهایمان نیز جزو چند کشور اول دنیا هستیم.

وی با اشاره به فارع‌التحصیلی تعدادی از خلبانان این پایگاه، توضیح داد: امروز شاهد فارغ‌التحصیلی چهل و سومین دوره خلبانان در پایگاه هوایی شهید محمد نوژه، هستیم.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه، ادامه داد: در رابطه با بهینه سازی و بهره وری و اثر بخشی، کار کارشناسی صورت گرفته و دو دوره کابین جلو و یک دوره کابین عقب را در سه ماه و با صرفه جویی در زمان، انجام دادیم.

مرادبکی مطرح کرد: ما ظرفیت بیشتری داریم و می‌توانیم در راستای ارتقاء توان رزم کشور، اقداماتی انجام دهیم و علاوه بر اقدامات آموزشی در حوزه صیانت از مرزهای کشور در آمادگی کامل هستیم و با اقتدار اعلام می‌کنیم آمادگی داریم که نسبت به هر تهدیدی با فرماندهی رهبر معظم انقلاب، عکس‌العمل نشان دهیم.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.