امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 37125
  پرینت تاریخ انتشار : 08 مارس 2022 - 16:30 | 14 بازدید
معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهادکشاورزی استان همدان

تزریق اقلام مورد نیاز مردم به بازارچه سرگذر همدان

به گزارش همدان نوین، معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: با هماهنگی انجام شده با  سازمان تعاون روستایی استان برای جلوگیری از معطلی مردم اقلام بیشتری در بازارچه سرگذر همدان دپو ،تزریق و توزیع می‌شود. حسین فضلی  با اشاره به نظارت و کنترل بازار شهر همدان اظهار کرد: طی دو […]

تزریق اقلام مورد نیاز مردم به بازارچه سرگذر همدان

به گزارش همدان نوین، معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: با هماهنگی انجام شده با  سازمان تعاون روستایی استان برای جلوگیری از معطلی مردم اقلام بیشتری در بازارچه سرگذر همدان دپو ،تزریق و توزیع می‌شود.

حسین فضلی  با اشاره به نظارت و کنترل بازار شهر همدان اظهار کرد: طی دو روز گذشته دو گشت مشترک انجام گرفت که در گشت مشترک اول  به اتفاق تعزیرات ،همکاران بازرسی، پلیس امنیت، اقتصادی و نیروهای بازرسی جهاد کشاورزی، از بازار و مجموعه عرضه مستقیم کالای سر گذر بازدید شد .

وی با بیان اینکه خوشبختانه در این بازدید ‌ها فراوانی میوه از وضعیت خوبی برخوردار بود  و قیمت میوه متعادل است، تصریح کرد: در حال حاضر  پرتقال از قیمت ۱۲ تا نهایت ۱۶ هزار تومان در بازار همدان قابل عرضه بوده که سیب نیز در همین قیمت در حال عرضه است.

فضلی همچنین با اشاره به گشت مشترک‌دوم روز گذشته به اتفاق رییس سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت در  بازدید از وضعیت میوه، گوشت، مرغ و  سایر اقلام خاطر نشان کرد: مرغ  از فراوانی خوبی در بازار برخوردار بوده و قیمت آن  از ۲۸  تا ۳۱ هزار تومان و قیمت مصوب تنظیم بازار برای مصرف کننده مرغ گرم ۳۱ هزار تومان است.

وی با بیان اینکه  توزیع مرغ وگوشت منجمد درسطح بازار از طریق مباشرین تعیین شده در حال انجام است، یاد آور شد: مرغ منجمد نیز با قیمت ۲۰ هزار تومان و گوشت قرمز منجمد با قیمت ۱۱۵ تا ۱۲۰ هزار تومان تحویل می‌دهند.

فضلی ادامه داد: بازارچه عرضه مستقیم سرگذر همدان که توسط سازمان تعاون روستایی و شهرداری راه اندازی شده هم اکنون فعال بوده و در حال عرضه میوه، تره بار، توزیع برنج و روغن ،گوشت گرم، گوشت قرمز منجمد و مرغ گرم و منجمد …است.

وی  با اشاره به اینکه استقبال مردم از این بازارچه بسیار خوب بوده است، اظهار کرد: در بازدید از این بازارچه برخی موارد مطرح و با سازمان تعاون روستایی هماهنگ شد که اقلام اساسی بیشتری به بویژه مرغ ،برنج و روغن  به این مکان تزریق و برای عرضه قرار داده شود تا مردم معطل نشوند.

فضلی اضافه کرد: به دلیل عرضه مسقیم این بازارچه و با توجه به اختلاف قیمت ۱۰تا ۱۵ درصدی این مکان با بازار مراجعات این بازارچه در هفته گذشته بالا بوده است.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.