امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 37122
  پرینت تاریخ انتشار : 08 مارس 2022 - 16:28 | 11 بازدید
پس از دو سال وقفه؛

پرواز مشهد ظهر امروز در همدان بر زمین نشست

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان ظهر روز ۱۷ اسفندماه، در آیین برقراری مجدد پروازهای فرودگاه همدان اظهار کرد: دو سال است که فرودگاه به علت ویروس منحوس کرونا تعطیل بود و طی پیگیری بعمل آمده و مکاتبات انجام شده با  وزارت کشور  و اقدامات مجدانه پرسنل فرودگاه شاهد راه اندازی مجدد پرواز ها هستیم. […]

پرواز مشهد ظهر امروز در همدان بر زمین نشست

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان ظهر روز ۱۷ اسفندماه، در آیین برقراری مجدد پروازهای فرودگاه همدان اظهار کرد: دو سال است که فرودگاه به علت ویروس منحوس کرونا تعطیل بود و طی پیگیری بعمل آمده و مکاتبات انجام شده با  وزارت کشور  و اقدامات مجدانه پرسنل فرودگاه شاهد راه اندازی مجدد پرواز ها هستیم.

علیرضا قاسمی فرزاد گفت:دو پرواز برای همدان مقرر شده است که پرواز نخست همدان به مشهد و مشهد به همدان است که روزهای سه شنبه و جمعه این پرواز انجام می شود.

وی ادامه داد : پرواز کیش نیز روزهای یک شنبه و چهارشنبه انجام می‌شود.

استاندار همدان اضافه کرد: دوسال بود که پروارها متوقف شده و انجام نمی‌شد و در طول سال های گذشته نیز پروازها به صورت موردی انجام می‌شد و پرواز برنامه‌ای نداشتیم اما خوشبختانه پروازها به صورت برنامه‌ای انجام می‌شود.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: آنچه که لازم بوده توسط مسئولان عالی رتبه کشوری انجام شده که در نهایت پروازها برقرار شد.

وی گفت: حمایت مردم به مانایی و پایداری این پرواز کمک می کند چرا که در صورت استقبال می‌توانیم در آینده شاهد پروازهای عتبات و عالیات و سفر حج از همدان باشیم.

وی تصریح کرد: مردم همدان لایق بهترین‌ها هستند و تلاش کردیم این اقدامات انجام شود و امیدواریم مورد استقبال شهروندان همدانی قرار گیرد.

استاندار تصریح کرد: اولین سفر مشهد به همدان که امروز انجام شد از عراق و منطقه سلیمانیه بوده که چند روزی را در همدان هستند و امیدواریم این پرواز پایدار باشد.

وی به قیمت‌های پروازها اشاره کرد و افزود: این قیمت مصوب کشوری بوده و ممکن است قیمت برخی پروازها چارتری باشد و در حال حاضر قیمت‌ها مصوب است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: اگر حمایت مردم باشد می‌توانیم  پروازهای ایر لاین ایجاد کنیم و اگر زمانی مسافر کم شود می‌توان این خدمات را به سایر  استان‌ها ارائه داد.

وی درباره اینکه گفته می‌شودئ سفر با هواپیما هزینه بالایی دارد، گفت: هر وسیله شخصی و مدت زمانی که صرف می‌شود در قیاس با تسهیلاتی که هست هزینه بر می‌دارد.

وی به رفت و آمد مدیران توسط هواپیما اشاره کرد و گفت: این امر مستلزم هرینه بسیار زیاد بوده و این هزینه امکان پذیر نیست و اگر مدیری بخواهد هزینه شخصی کند به صرفه نیست.

به گزارش ایسنا؛ اولین پرواز همدان به مشهد نیز امروز ساعت ۱۲ بر زمین نشست.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.