امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 9 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 37075
  پرینت تاریخ انتشار : 02 مارس 2022 - 22:45 | 98 بازدید
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان

آمار روزانه کرونا در استان همدان؛ پنج فوتی و ۷۶ بیمار جدید

به گزارش همدان نوین، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با مرگ پنج بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۲۴۳ نفر رسید. دکتر «علیرضا توقیری» روز چهارشنبه  افزود: همچنین با شناسایی ۷۶ بیمار بستری جدید مشکوک و قطعی […]

آمار روزانه کرونا در استان همدان؛ پنج فوتی و ۷۶ بیمار جدید

به گزارش همدان نوین، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با مرگ پنج بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۲۴۳ نفر رسید.

دکتر «علیرضا توقیری» روز چهارشنبه  افزود: همچنین با شناسایی ۷۶ بیمار بستری جدید مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا، شمار بیماران بستری در بیمارستان های استان همدان به ۴۷۹ نفر رسید.

وی اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲ هزار و ۳۵۸ مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۶ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه «آی.سی.یو» مراکز درمانی استان بستری هستند که مجموع بیماران شناسایی شده تاکنون به ۱۴۲ هزار و ۴۴۸ نفر رسیده است.

توقیری درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا نیز گفت: تاکنون سه میلیون و ۶۷ هزار و ۷۵۰ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در استان همدان تزریق شده است.

وی تصریح کرد: از مجموع واکسن های تزریق شده در استان، یک میلیون و ۳۶۳ هزار و ۸۲۰ نفر دُز اول و یک میلیون و  ۱۹۱ هزار و ۵۱۹ نفر دُز دوم و ۵۱۲ هزار و ۴۱۱ نفر نیز دُز سوم (یادآور) را دریافت کرده اند.

به گزارش ایرنا، هم اینک از مجموع ۱۰ شهرستان تابع استان همدان شهرستان فامنین، رزن و درگزین در وضعیت قرمز کرونایی و هفت شهرستان مابقی در وضعیت نارنجی قرار دارند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.