امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 9 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 37072
  پرینت تاریخ انتشار : 02 مارس 2022 - 22:39 | 10 بازدید
بازارچه دایمی عرضه مستقیم محصولات کشاورزی

بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در همدان راه‌اندازی شد

به گزارش همدان نوین، بازارچه دایمی عرضه مستقیم محصولات کشاورزی متشکل از ۶ غرفه برای نخستین بار و با هدف تسهیل روند خرید کالاهای موردنیاز مردم در منطقه سرگذر شهر همدان راه اندازی و فعال شد. به گزارش روز چهارشنبه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به راه اندازی این بازارچه دایمی، گفت: […]

بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در همدان راه‌اندازی شد

به گزارش همدان نوین، بازارچه دایمی عرضه مستقیم محصولات کشاورزی متشکل از ۶ غرفه برای نخستین بار و با هدف تسهیل روند خرید کالاهای موردنیاز مردم در منطقه سرگذر شهر همدان راه اندازی و فعال شد.

به گزارش روز چهارشنبه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به راه اندازی این بازارچه دایمی، گفت: با مصوبه کمیته تنظیم بازار استان، بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی علاوه بر شهر همدان در دیگر شهرهای استان دایر می شود.

«ظاهر پورمجاهد» با بیان اینکه محصولات در این بازارچه با ۱۵ درصد تخفیف(نسبت به قیمت بازار) عرضه می شود، افزود: این بازارچه ها براساس دستورالعمل و ضوابط ستاد تنظیم بازار فعالیت می کنند و کمیته مشخصی نیز بر روند فعالیت این مراکز نظارت دارد.

وی با بیان اینکه این غرفه با کاهش واسطه نقش موثری در عرضه محصولات کشاورزی با قیمت مناسب دارد، گفت: در این بازارچه اقلامی شامل پنج محصول دامی، باغی و زراعی با قیمن مناسب به مصرف کنندگان عرضه می شود.

وی با اشاره به عرضه محصولاتی همچون میوه، پیاز و سیب زمینی، برنج، گوشت، مرغ و تخم مرغ و دیگر اقلام ضروری محصولات زراعی، دامی و باغی در این بازارچه، اظهار داشت: کاهش واسطه‌ها از مزرعه تا سفره هدف ایجاد این بازارچه است و مردم با کاهش واسطه‌ها و عرضه مستقیم می‌توانند با قیمت مناسب تری اقلام اساسی خود را تامین کنند.

به گفته وی، این غرفه ها با کاهش واسطه، نقش موثری در عرضه محصولات کشاورزی با قیمت مناسب دارد و شامل پنج محصول دامی، باغی و زراعی است.

پورمجاهد خاطرنشان کرد: محصولاتی چون میوه، پیاز و سیب زمینی، برنج، گوشت، مرغ و تخم مرغ و سایر اقلام ضروری و محصولات زراعی و دامی و باغی در این غرفه ها عرضه می شود.

معاون استاندار همدان گفت: بازارچه ایجاد شده در منطقه سرگذر همدان به صورت دایمی است و قیمت‌ محصولات عرضه شده طی روزهای آتی با افزایش محصولات کشاورزی کاهش می‌یابد.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.