امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 35362
  پرینت تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵ | 2 بازدید
سرپرست فرمانداری ویژه ملایر

زنان در برهه‌های حساس تاریخی کشور نقش اثرگذاری داشتند

به گزارش همدان نوین،‍ سرپرست فرمانداری ویژه ملایر به افتخار آفرینی زنان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: ‏نقش زنان در برهه‌های حساس تاریخی از دوران انقلاب تا هشت سال دفاع مقدس و در عرصه ‏کنونی بی ‌بدیل و اثرگذار بوده است. ‏ حسین فارسی ظهر دوشنبه ۴ بهمن ماه در آئین تجلیل از […]

زنان در برهه‌های حساس تاریخی کشور نقش اثرگذاری داشتند

به گزارش همدان نوین،‍ سرپرست فرمانداری ویژه ملایر به افتخار آفرینی زنان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: ‏نقش زنان در برهه‌های حساس تاریخی از دوران انقلاب تا هشت سال دفاع مقدس و در عرصه ‏کنونی بی ‌بدیل و اثرگذار بوده است. ‏

حسین فارسی ظهر دوشنبه ۴ بهمن ماه در آئین تجلیل از بانوان شاغل در فرمانداری ملایر، با اشاره به اینکه فاطمه زهرا(س) جلوه‌ای بی‌بدیل از معجزه آفرینش خداوندی و سرشته در کالبد زن است، افزود: نظام اسلامی جایگاه ویژه و والایی برای زنان قائل است، بر این اساس بانوان باید قدر منزلت و جایگاه خود را بدانند.

وی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی، زنان در عرصه‌های مختلف ایفای نقش می‌کنند، اظهارکرد: ولایت ‌مداری شاخصه بارز فاطمه‌زهرا(س) است که زنان جامعه باید در ولایت‌ مداری، رعایت عفاف و حجاب و پرداختن به وظایف اصلی خود در همسرداری و فرزندپروری و انجام مسئولیت‌های اجتماعی، از بانوی بزرگ اسلام الگو بگیرند.

این مقام مسئول نقش تربیتی حضرت فاطمه(س) و حضرت زینب(س) در قیام عاشورا و زنده نگه داشتن نهضت کربلا را بی بدیل دانست و ادامه داد: دختران جوان باید با الگوی بی‌بدیل خلقت، حضرت زهرا(س) آشنا شده و سبک زندگی خود را بر پایه آن حضرت بنا کنند.

فارسی با تأکید بر اینکه آموزش تقویت خودباوری و نقش‌آفرینی بانوان در جامعه ضروری است، افزود: بانوان ایرانی ثابت کردند در تمامی زمینه‌ها به ویژه در انجام مسئولیت‌های اجتماعی در جامعه و منزل به خوبی ایفای نقش می کنند.

سرپرست فرمانداری ملایر با تقدیر از تمامی جانفشانی‌ها و تلاش‌های انکارناپذیر بانوان در کسب موفقیت‌های بزرگ و دستاوردهای مهم برای کشور، بر لزوم تکریم بانوان تاکید کرد و افزود: امسال بیش از ۱۰۰ برنامه متنوع ویژه هفته زن با رویکرد مردمی و همراه با برنامه‌های خلاقانه، ایده‌های نو و ایجاد نشاط در بین بانوان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان ملایر برنامه ‌ریزی شده و اجرا می شود.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.