امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 35182
  پرینت تاریخ انتشار : 19 ژانویه 2022 - 18:24 | 25 بازدید
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پلیس استان

کشف ۴ تن و ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در همدان

به گزارش همدان نوین،‍ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پلیس استان از کشف چهار تن و ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی ۹ ماهه گذشته سال جاری خبر داد. سرهنگ جمشید باقری در تشریح این خبر گفت: مقابله با پدیده شوم موادمخدر همواره از اولویت‌های اصلی پلیس بوده و در این راستا نیروی انتظامی […]

کشف ۴ تن و ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در همدان

به گزارش همدان نوین،‍ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پلیس استان از کشف چهار تن و ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی ۹ ماهه گذشته سال جاری خبر داد.

سرهنگ جمشید باقری در تشریح این خبر گفت: مقابله با پدیده شوم موادمخدر همواره از اولویت‌های اصلی پلیس بوده و در این راستا نیروی انتظامی با تمام توان تلاش خواهد کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پلیس استان با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با سوداگران مرگ، افزود: طی ۹ ماهه گذشته با تلاش شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی ماموران، چهار تُن و ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

باقری با اشاره به دستگیری بیش از ۹۵۰۰ نفر از قاچاقچیان، توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر گفت: بیش از ۱۴۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز در این مدت توقیف شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پلیس استان با بیان اینکه هیچ فروشنده و قاچاقچی مواد مخدری عاقبت به خیر نخواهد شد عنوان کرد: پلیس قاطعانه و برابر قانون با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله خواهد کرد

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.