امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 35179
  پرینت تاریخ انتشار : 19 ژانویه 2022 - 10:45 | 20 بازدید
فرماندار همدان:

دستگاه‌های اجرایی برای پیشگیری از اعتیاد برنامه ارائه دهند

به گزارش همدان نوین،‍ فرماندار همدان با بیان اینکه معتادان متجاهر امنیت روانی و فضای عمومی شهر را به خطر می اندازند گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردمی باید برای پیشگیری از اعتیاد برنامه داشته باشند و از ظرفیت های موجود به طور کامل استفاده کنند.  «محمد علی محمدی» در شورای هماهنگی مبارزه با […]

دستگاه‌های اجرایی برای پیشگیری از اعتیاد برنامه ارائه دهند

به گزارش همدان نوین،‍ فرماندار همدان با بیان اینکه معتادان متجاهر امنیت روانی و فضای عمومی شهر را به خطر می اندازند گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردمی باید برای پیشگیری از اعتیاد برنامه داشته باشند و از ظرفیت های موجود به طور کامل استفاده کنند.

 «محمد علی محمدی» در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان با بیان اینکه در این شورا گزارش‌های آماری ملاک نیست افزود: از بیان مسایل تئوری و آمارها در این جلسات باید عبور کنیم و در راستای برنامه های مشخص و عملیاتی شدن امور پیشگیرانه برویم.

وی با اشاره به اجرای بند بند طرح ساماندهی معتادان متجاهر تصریح کرد: مشاهده معتادان متجاهر با وضعیت ظاهری و رفتاری نامطلوب در شان مردم همدان و جامعه ما نیست.

فرماندار همدان با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر تنها معطوف به برخورد پلیس با این پدیده نیست افزود: بسیاری از ظرفیت های موجود ما از جمله مراکز ورزشی و فرهنگی آنطور که باید در دسترس عموم قرار نمی گیرد و با بهانه های واگذاری به بخش خصوصی، خراب شدن امکانات و دیگر موارد استفاده حداقلی داریم.

محمدی اظهار داشت: مراکز ورزشی، پایگاه های سلامت اجتماعی، مدارس، مساجد، کانون ها و حسینیه ها باید در حداکثر ساعات برنامه ریزی و برای مردم قابل استفاده باشد تا شهر دچار رخوت و آسیب های اجتماعی نشود.

وی با اشاره به لزوم همکاری با شهرداری در احداث و مدیریت گرمخانه ویژه افراد بدون سرپناه موقت خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سراهای در اختیار مدیریت شهری، نیز از جمله مراکزی است که باید با برنامه ریزی و پویایی کامل فعال باشند.

فرماندار همدان افزود: ضعف اعتقادات مذهبی با افزایش آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد رابطه مستقیم دارد و باید ضمن تبیین آثار مخرب این بلای خانمان سوز در جامعه به افزایش مهارت های فردی، اجتماعی و تقویت اعتقادات در فرزندان بیش از پیش توجه شود.

محمدی، فراهم کردن زیرساخت ها و پیش بینی برنامه های مفرح و سالم را از جمله ضرورت های مورد نیاز جوانان و نوجوانان دانست و گفت: در جلسات آینده این شورا، دستگاه های اجرایی عضو برنامه های مشخص خود را در این راستا اعلام کنند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.