امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 35185
  پرینت تاریخ انتشار : 19 ژانویه 2022 - 18:25 | 186 بازدید
مدیر بحران و مخاطرات بخش کشاورزی استان همدان

گزارشی از خسارت به بخش کشاورزی بر اثر افت دما نداشته‌ایم

به گزارش همدان نوین،‍ مدیر بحران و مخاطرات بخش کشاورزی استان همدان گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر خسارت ناشی از افت دما به بهره برداران بخش کشاورزی از طریق شهرستانها و مراکز خدمات کشاورزی به استان ارسال نشده است. احد ظفری  اظهارکرد: در رابطه با افت دمایی که توسط اداره کل هواشناسی […]

گزارشی از خسارت به بخش کشاورزی بر اثر افت دما نداشته‌ایم

به گزارش همدان نوین،‍ مدیر بحران و مخاطرات بخش کشاورزی استان همدان گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر خسارت ناشی از افت دما به بهره برداران بخش کشاورزی از طریق شهرستانها و مراکز خدمات کشاورزی به استان ارسال نشده است.

احد ظفری  اظهارکرد: در رابطه با افت دمایی که توسط اداره کل هواشناسی استان همدان پیش بینی شده بود و  به جهاد کشاورزی برای اطلاع رسانی به  بهره برادران بخش کشاورزی ارسال شد توصیه‌های فنی لازم را به بهره برداران بویژه گلخانه داران، مرغداران و دامداران اطلاع رسانی کردیم که نسبت به تامین و ذخیره سازی سوخت جایگزین اقدام کنند.

وی تست ژنراتورهای برق توسط بهره برداران بخش کشاورزی و تهیه و تامین ژنراتور برای جلوگیری از هرگونه خسارت ناشی از مخاطرات قطعی برق و برف و کولاک، بازسازی سازه‌های گلخانه‌ها را از دیگر موارد مورد تاکید و اطلاع رسانی به بهره بردارن برشمرد و افزود: به عنوان اقدامات پیشگیرانه موارد مهم از طریق مدیریت شهرستانها به بهره برداران اطلاع رسانی شده و امیدواریم‌ با افت دما و بارندگی‌هایی که در روزهای آتی خواهیم داشت بهره‌برداران بویژه دامداران،مرغداران،گلخانه داران و سایر تولید کنندگان دچار آسیب نشوند.

ظفری با اشاره به اینکه در رابطه با بحث خسارت‌ها  تمام گزارشاتی که در زمینه خسارت به بهره برداران تایید شده باشد از طریق شهرستانها به ما گزارش می‌شود،خاطرنشان کرد: از بهره برداران بویژه گلخانه داران درخواست داریم تا به بیمه واحدهای تولیدی بخش کشاورزی خود اقدام کنند تا درصورت افت دما با آسیب و تضرر  مواجه نشوند.

وی  اقدامات پیشگیرانه را از دیگر موارد برای در امان ماندن  بهره برداران از مخاطرات بخش کشاورزی دانست و خاطرنشان کرد: اقدامات پیشگیرانه می‌تواند از  بسیاری از حوادث غیر قابل پیش بینی جلوگیری کرده و چنانچه بهره برداری که تمام اقدامات پیشگیرانه را انجام دهد کمتر دچار خسارت خواهد شد.

ظفری گفت:در نهایت چنانچه بر اثر مخاطرات بخش کشاورزی چون طوفان،بارندگی،سیل، برف و یخبندان خسارتی وارد شود، تمام موارد را به مراجع ذی‌صلاح مدیریت کل بحران استانداری و وزارت ارسال کرده و تصمیماتی که در ستاد کارگروه مدیریت بحران وزارت کشور و سازمان مدیریت بحران کشور گرفته می‌شود را به بهره بردارانی که دچار خسارت شده اند منعکس می‌کنیم.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.