امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 1 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 35117
  پرینت تاریخ انتشار : 18 ژانویه 2022 - 11:05 | 16 بازدید
جانشین رییس پلیس راه استان همدان

محور ارتباطی نهاوند – نورآباد به علت کولاک برف همچنان مسدود است

به گزارش همدان نوین،‍ جانشین رییس پلیس راه استان همدان گفت: ممنوعیت تردد در محور ارتباطی نهاوند – نورآباد در استان همدان که به علت کولاک شدید برف از عصر دیروز مسدود شده، همچنان به دلیل شرایط محور(بارش سنگین برف و لغزندگی سطح جاده) ادامه دارد. سرهنگ «غلامعلی همایی» روز سه شنبه افزود: هم اینک […]

محور ارتباطی نهاوند – نورآباد به علت کولاک برف همچنان مسدود است

به گزارش همدان نوین،‍ جانشین رییس پلیس راه استان همدان گفت: ممنوعیت تردد در محور ارتباطی نهاوند – نورآباد در استان همدان که به علت کولاک شدید برف از عصر دیروز مسدود شده، همچنان به دلیل شرایط محور(بارش سنگین برف و لغزندگی سطح جاده) ادامه دارد.

سرهنگ «غلامعلی همایی» روز سه شنبه افزود: هم اینک به جز محور نهاوند – نورآباد و جاده گنجنامه(همدان – تویسرکان) تمامی مسیرهای ارتباطی استان همدان باز و تردد خودرو در آنها جریان دارد.

به گفته وی، ریزش برف از شب گذشته در محورهای ارتباطی اصلی استان همدان آغاز شده، موجب لغزندگی سطح جاده در تمامی مسیرهای استان شده و برهمین اساس به رانندگان توصیه می شود حتما تجهیزات ایمنی زمستانی به همراه داشته باشند.

جانشین رییس پلیس راه استان همدان افزود: بارش برف و کولاک هوا، لغزندگی و یخ زدگی سطح جاده منجر به کند شدن تردد خودروها در بیشتر محورهای ارتباطی استان همدان شده و در این شرایط تردد بدون زنجیز چرخ از محورهای کوهستانی و برف گیر استان مانند گردنه اسدآباد ممکن نیست.

سرهنگ همایی اظهار داشت: به عموم مردم توصیه می شود از سفرهای غیرضروری در این شرایط خودداری کنند و در صورت لزوم انجام سفر ضمن اطمینان از سلامت فنی خودرو، تجهیزات ایمنی زمستان و زنجیر چرخ را حتما به همراه داشته باشند.

به گزارش ایرنا، کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت که بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، تمام ابری، همراه با ریزش برف و وزش شدید باد پیش‌بینی می‌شود.

پلیس راه استان همدان با ۱۰۱ تیم در راستای اجرای طرح زمستانی در مسیرهای ارتباطی و محورهای کوهستانی استان حضور دارند.

همچنین ۳۴ پایگاه ثابت و سیار تیم راهداری با ۳۱۲ دستگاه خودرو کمک دار و ماشین آلات برف روب و نمک پاش و ۵۳۳ نفر نیرو در ۱۶ گردنه و ۴۵ نقطه برفگیر استان همدان مشغول کار و خدمت رسانی هستند.

جمعیت هلال احمر استان همدان نیز با ۱۹ پایگاه امداد جاده ای ثابت، سیار، کوهستان و یک پایگاه هوایی و با بهره گیری از  ۱۲۰ دستگاه خودرو در آماده باش برای خدمت رسانی هستند.

استان همدان دارای بیش از پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع راه شامل سه هزار و ۳۵۹ کیلومتر راه روستای، یک هزار و ۵۴ کیلومتر راه فرعی، ۹۴۰  کیلومتر راه اصلی و بزرگراه و ۸۵ کیلومتر آزاد راه است.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.