امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 35114
  پرینت تاریخ انتشار : 18 ژانویه 2022 - 11:04 | 18 بازدید
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان

۳۳۸ مسافر گرفتار در برف از خدمات امدادی هلال احمر استان همدان استفاده کردند

به گزارش همدان نوین،‍ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت که تیم های امداد و نجات از شب گذشته تا کنون به ۳۳۸ مسافر گرفتار در برف و یخبندان محورها و جاده های ارتباطی استان خدمت رسانی کرد. «علی سنجربگی» روز سه شنبه  افزود: همچنین تیم های امدادی هلال احمر نسبت به رهاسازی ۹۵ […]

۳۳۸ مسافر گرفتار در برف از خدمات امدادی هلال احمر استان همدان استفاده کردند

به گزارش همدان نوین،‍ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت که تیم های امداد و نجات از شب گذشته تا کنون به ۳۳۸ مسافر گرفتار در برف و یخبندان محورها و جاده های ارتباطی استان خدمت رسانی کرد.

«علی سنجربگی» روز سه شنبه  افزود: همچنین تیم های امدادی هلال احمر نسبت به رهاسازی ۹۵ دستگاه خودرو منحرف شده از جاده و گرفتار در برف اقدام کردند.

وی تاکید کرد: ۳۵ نیروی نجاتگر هلال احمر با استعداد ۱۰ دستگاه خودرو با حضور در گردنه های «اسدآباد»، «زاغه»، «گرمک» و «گل تپه» به صورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی به مسافران و رانندگان خودروهای عبوری هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان در ادامه از اسکان اضطراری ۱۷ مسافر گرفتار در برف و سرما خبر داد و اظهار داشت: هلال احمر با ۱۹ پایگاه شامل ۱۳ پایگاه ثابت و امداد کوهستان و امداد هوایی و همچنین چهار پایگاه موقت در طرح زمستانی جاده های استان همدان مشارکت دارد.

به گزارش ایرنا، پلیس راه استان همدان با ۱۰۱ تیم در راستای اجرای طرح زمستانی در مسیرهای ارتباطی و محورهای کوهستانی استان حضور دارند.

همچنین ۳۴ پایگاه ثابت و سیار تیم راهداری با ۳۱۲ دستگاه خودرو کمک دار و ماشین آلات برف روب و نمک پاش و ۵۳۳ نفر نیرو در ۱۶ گردنه و ۴۵ نقطه برفگیر استان همدان مشغول کار و خدمت رسانی هستند.

استان همدان دارای بیش از پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع راه شامل سه هزار و ۳۵۹ کیلومتر راه روستای، یک هزار و ۵۴ کیلومتر راه فرعی، ۹۴۰  کیلومتر راه اصلی و بزرگراه و ۸۵ کیلومتر آزاد راه است.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.