امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 35111
  پرینت تاریخ انتشار : 18 ژانویه 2022 - 11:03 | 16 بازدید
معاون خدمات شهری:

برف‌روبی معابر شهری همدان با ۷۰۰ نیروی شهرداری در حال انجام است

به گزارش همدان نوین،‍ معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه برف روبی معابر شهری با ۷۰۰ نیروی شهرداری در حال انجام است گفت: این خدمات با استفاده از ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات شهرداری و کمک بخش خصوصی همزمان با ریزش سنگین برف آغاز شده است. به گزارش سه شنبه  از روابط عمومی معاونت […]

برف‌روبی معابر شهری همدان با ۷۰۰ نیروی شهرداری در حال انجام است

به گزارش همدان نوین،‍ معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه برف روبی معابر شهری با ۷۰۰ نیروی شهرداری در حال انجام است گفت: این خدمات با استفاده از ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات شهرداری و کمک بخش خصوصی همزمان با ریزش سنگین برف آغاز شده است.

به گزارش سه شنبه  از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری همدان «حسین مردانی»  اظهار داشت: تمامی نیروهای شهرداری سطح شهر در آمادگی کامل هستند تا از انسداد معابر جلوگیری شود.

وی با تاکید بر تلاش بی وقفه معاونت خدمات شهری برای برف روبی و بازگشایی معابر گفت: در پی تداوم بارش برف عملیات برف روبی و پاکسازی معابر توسط عوامل خدمات شهری شهرداری همدان در سطح شهر ادامه دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه بارش برف نعمت الهی است که با مدیریت درست منجر به شور و نشاط شهروندان می شود افزود: شهرداری در پاکسازی شهر از برف، پس از بازگشایی معابر اصلی اقدام به برف روبی در خیابان های فرعی می کند.

مردانی با بیان اینکه پارک خودروها در معابر کاهش سرعت برف روبی را به همراه دارد گفت: پارک خودروها در معابر علاوه بر اینکه خساراتی برای مالک خود ایجاد می کند موجب اخلال در عملیات برف روبی نیز می شود.

وی با تاکید بر ضرورت تسریع در خدمت رسانی به شهروندان از آنها خواست مشکلات خود در ارتباط با برف روبی معابر اصلی و فرعی را از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع رسانی تا عوامل مدیریت شهری نسبت به رفع مشکل احتمالی اقدام کنند.

بارش سنگین برف در استان همدان از روز گذشته آغاز شده و موجب تعطیلی مدارس و مشکلات تردد شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت که بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، تمام ابری، همراه با ریزش برف و وزش شدید باد پیش‌بینی می‌شود.

«محمدحسن باقری شکیب» اظهار داشت: فعالیت این سامانه امشب به اوج خود می رسد و از فردا به تدریج آسمان استان را ترک می کند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.