امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 35108
  پرینت تاریخ انتشار : 18 ژانویه 2022 - 11:01 | 16 بازدید
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان

یک مادر باردار گرفتار در برف توسط اورژانس همدان به بیمارستان منتقل شد

به گزارش همدان نوین،‍ رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که یک مادر باردار پس از ساعت‌ها تلاش تیم اورژانس قهاوند(توابع شهرستان همدان) و به رغم بارش سنگین برف و کولاک در محورهای ارتباطی به مرکز درمانی فاطمیه همدان انتقال داده شد.  دکتر «حبیب الله معصومی» روز سه‌شنبه  […]

یک مادر باردار گرفتار در برف توسط اورژانس همدان به بیمارستان منتقل شد

به گزارش همدان نوین،‍ رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که یک مادر باردار پس از ساعت‌ها تلاش تیم اورژانس قهاوند(توابع شهرستان همدان) و به رغم بارش سنگین برف و کولاک در محورهای ارتباطی به مرکز درمانی فاطمیه همدان انتقال داده شد.

 دکتر «حبیب الله معصومی» روز سه‌شنبه  افزود: بامداد امروز پس از دریافت گزارش مبنی بر آسیب دیدگی (پارگی) کیسه آب یک مادر ۲۱ ساله، تیمی از درمانگاه قهاوند به محل اعزام شد.

وی اظهار داشت: حوالی ساعت سه بامداد امروز نسبت به انتقال این مادر باردار به مرکز استان اقدام شد که پس از طی هشت کیلومتر به علت مسدود بوده راه و درخواست پزشک، تیم اورژانس به درمانگاه قهاوند بازگشت.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: این مادر باردار ساعت ۶ بامداد امروز و با تلاش چشمگیر نیروهای امدادی و اورژانس به مرکز درمانی فاطمیه منتقل شد که وضعیت جسمی وی درحال حاضر مناسب است.

معصومی اظهار داشت: ۵۰۰ نیروی اورژانس استان همدان در طرح امداد زمستانی که از اول آذر آغاز شده برای خدمت رسانی به مصدومان و مجروحان حوادث احتمال در آماده باش کامل هستند.

به گفته وی، ۶۲ پایگاه اورژانس شامل ۲۴ پایگاه شهری، ۳۷ پایگاه امداد جاده ای و یک پایگاه هوایی در طرح امداد زمستانی ۱۴۰۰ استان همدان مشارکت دارند.

مدیر حوادث دانشگاه و رییس اورژانس پیش بیمارستانی علوم پزشکی استان همدان افزود: ۹۴ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه خودروی فرماندهی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و اتوبوس اتاق عمل و یک فروند بالگرد نیز در راستای اجرای این طرح مشارکت دارند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.