امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 35026
  پرینت تاریخ انتشار : 17 ژانویه 2022 - 12:22 | 234 بازدید
فرمانده انتظامی ملایر

کشف محموله ۶۰ کیلوگرمی تریاک در ملایر

به گزارش همدان نوین،‍ فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری سوداگر مرگ و کشف ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ملایر در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه سوداگران مرگ قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از استان های جنوبی کشور به شهرستان […]

کشف محموله ۶۰ کیلوگرمی تریاک در ملایر

به گزارش همدان نوین،‍ فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری سوداگر مرگ و کشف ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ملایر در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه سوداگران مرگ قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از استان های جنوبی کشور به شهرستان را دارند، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

 سرهنگ  احمد ساکی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، یک دستگاه خودرو کامیون در این خصوص شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت های گسترده و کارشناسی، با شگردهای خاص پلیسی در یکی از مبادی ورودی به شهر ملایر متوقف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، مقدار ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک نفر سوداگر مرگ نیز دستگیر شد، اظهارکرد: شهروندان در صورت مطلع شدن از هر نوع فعالیت مجرمانه توسط سوداگران مرگ مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت های ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از دستگیری سارق منزل با پوشش چادر زنانه توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در شهر ملایر بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

ساکی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی متهم را که با پوشش چادر زنانه وارد منزل مذکور شده بود را شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضایی در یک عملیات ضربتی در حالی که قصد فرار و خروج از شهرستان را داشت، دستگیر کردند.

وی با اشاره به سوابق متعدد متهم دستگیر شده در زمینه سرقت منزل و اعتراف به سرقت منزل مذکور، تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه سارق، اموال مسروقه شامل طلاجات و تعدادی از لوزام منزل کشف و تحویل مالباخته و متهم نیز با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

ساکی از شهروندان خواست: هشدار های پلیس در رابطه با پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ اطلاع دهند.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.