امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 34075
  پرینت تاریخ انتشار : 31 دسامبر 2021 - 15:52 | 38 بازدید
هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور در حالی امروز جمعه برگزار می‌شود

نبرد قعرنشینان در دور رفت لیگ دسته یک والیبال کشور

  به گزارش همدان نوین، هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور در حالی امروز جمعه برگزار می‌شود که قعرنشینان گروه ب باید برد سرنوشت ساز را مقابل یکدیگر برگزار کنند. به گزارش ایرنا لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور امروز وارد هفته نهم می‌شود و تیم‌ها پس از استراحت در تعطیلات یک […]

نبرد قعرنشینان در دور رفت لیگ دسته یک والیبال کشور

  به گزارش همدان نوین، هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور در حالی امروز جمعه برگزار می‌شود که قعرنشینان گروه ب باید برد سرنوشت ساز را مقابل یکدیگر برگزار کنند.

به گزارش ایرنا لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور امروز وارد هفته نهم می‌شود و تیم‌ها پس از استراحت در تعطیلات یک هفته‌ای بین فصل، مقابل هم قرار می‌گیرند.

در یکی از مهمترین دیدارهای امروز سروقامتان همدان مهمان تخت جمشید مرودشت است و قعرنشینی ۲ تیم در جدول گروه ب به حساسیت این بازی افزوده است.

سروقامتان در نیم فصل اول از هشت بازی سه برد و پنج شکست شد تا در نهایت جایگاهی بهتر از رده هشتمی جدول ۹ تیمی گروه ب پیدا نکند.

تخت جمشید مرودشت نیز نیم فصل اول لیگ دسته یک والیبال کشور را مشابه سروقامتان پیش برد و با سه پیروزی و پنج باخت و تفاضل گل کمتر نسبت به نماینده همدان در رده نهم قرار گرفت.

قامت سرو خمیده شد
سروقامتان اگرچه نیم فصل اول موفق به کسب نتایج درخشان نشدند اما مشکلات عدیده مالی حریف اصلی آن‌ها در مسابقات بود.

حتی تغییر در کادر مدیریتی و فنی سروقامتان هم چندان اثربخش نبود چرا که نتایج تیم بهبود نیافت و همچنان نماینده همدان در قعرجدول ایستاده است.

شروع نیم فصل دوم نیز توفیقی برای بهبودی شرایط مالی این تیم نداشته و شنیده‌ها حاکیست اعضای تیم با صدور چک شخصی مدیرعامل باشگاه حاضر به سفر شدند.

«امید رحیمیان» مدیرعامل باشگاه سروقامتان که گفته می‌شود از ابتدای فصل تاکنون بیش از ۶۰۰ میلیون تومان از جیب شخصی برای این تیم هزینه کرده، حالا چشم به حمایت مسوولان دوخته است.

امید رحیمیان مدیرعامل باشگاه سروقامتان که گفته می‌شود از ابتدای فصل تاکنون بیش از ۶۰۰ میلیون تومان از جیب شخصی برای این تیم هزینه کرده، حالا چشم به حمایت مسوولان دوخته است.

از سوی دیگر شورای اسلامی شهر همدان ۲۵۰ میلیون تومان بابت کمک هزینه به تیم سروقامتان مصوب کرده اما این مصوبه هم با حاشیه‌های فراوان مواجه شده و البته قرار است اواخر ماه جاری به تیم پرداخت شود.

با این حال سروقامتان همچنان با مشکلات مالی مواجه است و اعضای تیم منتظر پرداخت درصدی از قراردادهای مالی خود هستند.

شاگردان علیرضا نادی نیز با هزار مشقت و به صورت زمینی به مرودشت سفر کردند و حالا باید دیداری سخت را امشب برگزار کنند.

نبرد برای چهارمین برد
هر ۲ تیم سروقامتان و تخت جمشید مرو دشت شرایط مشابه در قعرجدول گروه ب لیگ دسته اول والیبال کشور دارند و وضعیت نامطلوب آن‌ها باعث شده به دنبال کسب پیروزی با حداکثر امتیاز باشند.

سروی‌ها در دور رفت توانستند با اقتدا تخت جمشید مرودشت را شکست بدهند حالا در دور برگشت هم مصمم به پیروزی هستند.

شرایط نامطلوب مرودشتی‌ها هم باعث شده تا برای این دیدار مهم چاره‌ای جز پیروزی نداشته باشند و همچنان امیدوار به جدا شدن از قعرجدول هستند.

پیروزی در این مسابقه چه بسا باعث شود یکی از ۲ تیم از قعرجدول فاصله بگیرند و با امیدواری بیشتری نیم فصل دوم لیگ را شروع کنند.

پیروزی در این مسابقه چه بسا باعث شود یکی از ۲ تیم از قعرجدول فاصله بگیرند و با امیدواری بیشتری نیم فصل دوم لیگ را شروع کنند.

رسیدن به برد سه امتیاز در این دیدار بسیار حایز اهمیت است و می‌تواند شروع خوبی برای تیم پیروز در دور رفت مسابقات باشد.

فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال مردان کشور با حضور ۱۸ تیم در ۲ گروه مقدماتی برگزار می‌شود.

براساس قرعه کشی انجام شده، تیم سروقامتان همدان در گروه ب با تیم‌های وارنا گیلان، شهرداری جوان ارومیه، باشگاه ملوان، ستاره طبرستان نوشهر، گل‌گهر سیرجان، هوشیار تبریز، تخت جمشید مرودشت و ایرانشید چالوس هم گروه است.

در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه چهار تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود می‌کنند ضمن اینکه مرحله پلی‌آف مسابقات نیز به صورت ۲ برد از سه بازی برگزار خواهد شد و دیدار رده‌بندی و نهایی این رقابت‌ها هم به صورت تک حذفی است.

سال گذشته و در جریان بیست‌ونهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان کشور، تیم‌های پاس گرگان و مس رفسنجان با کسب مقام‌های اول و دوم به لیگ برتر راه ‌یافتند و تیم سروقامتان همدان به رغم بازی‌های خود از صعود به لیگ برتر بازماند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.