امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 34072
  پرینت تاریخ انتشار : 31 دسامبر 2021 - 15:48 | 17 بازدید
احداث مجموعه ورزشی پارالمپیک غرب کشور در همدان منحصربه فرد و بی‌نظیر است

احداث مجموعه پارالمپیک همدان نیازمند ۷۰ میلیارد تومان است

به گزارش همدان نوین،‍  معاون هماهنگی و برنامه‌وبودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان با بیان اینکه احداث مجموعه ورزشی پارالمپیک غرب کشور در همدان منحصربه فرد و بی‌نظیر است گفت: ساخت این پروژه ۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.  «سیدمهدی وفایی» در نشست بررسی وضعیت زیرساخت ورزش جانبازان و معلولان اظهار داشت: برای تامین […]

احداث مجموعه پارالمپیک همدان نیازمند ۷۰ میلیارد تومان است

به گزارش همدان نوین،‍  معاون هماهنگی و برنامه‌وبودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان با بیان اینکه احداث مجموعه ورزشی پارالمپیک غرب کشور در همدان منحصربه فرد و بی‌نظیر است گفت: ساخت این پروژه ۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

 «سیدمهدی وفایی» در نشست بررسی وضعیت زیرساخت ورزش جانبازان و معلولان اظهار داشت: برای تامین منابع مالی این مجموعه نیازمند پیگیری نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی در خصوص جذب اعتبارات نفت هستیم چراکه اعتبارات استان جوابگوی هزینه‌های طرح نیست.

وی خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های لازم برای ورزش و مسابقات جانبازان و معلولان باید در این طرح دیده شود و بهتر است از مدل‌های اجرا شده در نقاط مختلف جهان نیز الگوبرداری صورت بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز گفت: هم اکنون ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای شروع طرح مطالعاتی مجموعه پارالمپیک همدان اختصاص یافته است.

«حمید سیفی» با اشاره به اینکه هم اکنون رایزنی‌های لازم برای انتخاب مشاور در حال انجام است، ابراز امیدواری کرد با پیگیری نمایندگان همدان در مجلس شورای اسلامی بتوانیم اعتبار موردنیاز این طرح از محل اعتبارات ملی را تامین کنیم.

مجموعه پارالمپیک همدان پاییز امسال در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید مفتح شهر همدان کلنگ زنی شد.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.