امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 34078
  پرینت تاریخ انتشار : 01 ژانویه 2022 - 10:52 | 189 بازدید
مدیر سینماهای موسسه بهمن سبز در همدان

اکران مستند «قاسم» در سینمافلسطین همدان

به گزارش همدان نوین،‍ مدیر سینماهای موسسه بهمن سبز در همدان گفت: همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی مستند «قاسم» همزمان با سراسر کشور در همدان اکران می‌شود. همزمان با فرارسیدن سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مستند «قاسم» در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد.این مستند که محصول مرکز مستند حقیقت است نگاهی متفاوت […]

اکران مستند «قاسم» در سینمافلسطین همدان

به گزارش همدان نوین،‍ مدیر سینماهای موسسه بهمن سبز در همدان گفت: همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی مستند «قاسم» همزمان با سراسر کشور در همدان اکران می‌شود.

همزمان با فرارسیدن سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مستند «قاسم» در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد.این مستند که محصول مرکز مستند حقیقت است نگاهی متفاوت به زندگی این قهرمان ملی و الگوی مقاومت دارد که به تهیه‌کنندگی مرتضی شعبانی، کارگردانی مهدی فارسی و نویسندگی محمدرضا ابوالحسنی است.

مستند «قاسم» قرار است روز دوشنبه ۱۳ دی ماه در سینماهای سراسر ایران به صورت رایگان نمایش داده شود که علاقمندان برای تماشای این مستند و تهیه بلیت رایگان باید به سامانه سمفا samfaa.ir مراجعه کنند.

در همین راستا مدیر سینما‌های موسسه بهمن سبز همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: مستند “قاسم” همزمان با سراسر کشور روز دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در یک سانس و به صورت رایگان اکران خواهد شد.

سعید شرفی بیان کرد: این مستند در روز ۱۳ دی ماه در سینما فلسطین همدان و بهمن ملایر پخش خواهد شد که تماشای آن فقط را ثبت‌نام در سامانه سمفا samfaa.ir خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در روزهای ۱۲ و ۱۳ دی‌ماه فیلم سینمایی ” به وقت شام” در چهار سانس سینمافلسطین اکران خواهد شد.

 مدیر سینما‌های موسسه بهمن سبز همدان در خصوص حضور تماشاگران در سینماها نیز عنوان کرد: در حال حاضر که سینماها با ظرفیت کامل پذیرای تماشاگران هستند اما باید دید از امروز و در ادامه چه تدابیر جدیدی اتخاذ خواهد شد.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.