امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 33093
  پرینت تاریخ انتشار : 13 دسامبر 2021 - 13:29 | 280 بازدید
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان

نخستین جشنواره خوشنویسی بانوان استان همدان برگزار می‌شود

به گزارش همدان نوین،‍ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انتشار فراخوان نخستین جشنواره خوشنویسی بانوان استان خبر داد و گفت: این رویداد هنری مختص بانوان و در بخش های نستعلیق، ثلث و شکسته نستعلیق برگزار می‌شود. «احمدرضا احسانی» روز دوشنبه  اظهار داشت: جشنواره خوشنویسی با موضوع اشعار و متون ادبی با محوریت […]

نخستین جشنواره خوشنویسی بانوان استان همدان برگزار می‌شود

به گزارش همدان نوین،‍ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انتشار فراخوان نخستین جشنواره خوشنویسی بانوان استان خبر داد و گفت: این رویداد هنری مختص بانوان و در بخش های نستعلیق، ثلث و شکسته نستعلیق برگزار می‌شود.

«احمدرضا احسانی» روز دوشنبه  اظهار داشت: جشنواره خوشنویسی با موضوع اشعار و متون ادبی با محوریت پاسداشت مقام مادر، زن و احادیث، روایات و متون مرتبط با حضرت فاطمه (س) اجرا می‌شود.

وی ارج نهادن به مقام خانواده و مادر، گسترش فعالیت های هنری با رویکردهای دینی ارج نهادن به پدید آورندگان آثار فاخر هنری و الگو سازی و تبیین جایگاه والای حضرت فاطمه (س) در خانواده را از اهداف این رویداد هنری برشمرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: جشنواره خوشنویسی ویژه بانوان استان است و هر هنرمند می تواند حداکثر با سه اثر در این رویداد شرکت کند.

به گفته احسانی به نفر اول هر رشته تندیس، دیپلم افتخار و مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نفر دوم هر رشته لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون تومان و نفر سوم هر رشته لوح تقدیر و مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جایزه نقدی اعطا می‌شود.

وی یادآوری کرد: مهلت تحویل آثار به دبیرخانه ۲۰ تا ۲۵ دی ماه است و آئین تجلیل از برگزیدگان سوم بهمن امسال برگزار می‌شود.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.