امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 32233
  پرینت تاریخ انتشار : 02 دسامبر 2021 - 23:15 | 229 بازدید
به بهره‌برداری رسید

بهره‌برداری کلینیک ویژه «شهیدربیعی» در تویسرکان

به گزارش همدان نوین،‍ کلینیک ویژه «شهید محمدحسن ربیعی» در تویسرکان به بهره‌برداری رسید. ظهر امروز کلینیک ویژه شهید محمدحسن ربیعی شهرستان تویسرکان با حضور فرماندار، حجت الاسلام موحدی امام جمعه و فرمانده سپاه تویسرکان افتتاح شد. در این کلینیک انواع تخصص‌های قلب، اطفال، اتوپد، داخلی و جراحی به مردم خدمات ارائه می‌دهند، تخصص دندانپزشکی […]

بهره‌برداری کلینیک ویژه «شهیدربیعی» در تویسرکان

به گزارش همدان نوین،‍ کلینیک ویژه «شهید محمدحسن ربیعی» در تویسرکان به بهره‌برداری رسید.

ظهر امروز کلینیک ویژه شهید محمدحسن ربیعی شهرستان تویسرکان با حضور فرماندار، حجت الاسلام موحدی امام جمعه و فرمانده سپاه تویسرکان افتتاح شد.

در این کلینیک انواع تخصص‌های قلب، اطفال، اتوپد، داخلی و جراحی به مردم خدمات ارائه می‌دهند، تخصص دندانپزشکی نیز در آینده در صورت در اختیار قرار گرفتن نیرو فراهم خواهد شد ضمن اینکه در حال حاضر کلینیک با بهره‌گیری از پنج پزشک شروع به کار کرده و در آینده خدمات افزایش می یابد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان در این آیین از تلاشگران راه‌اندازی کلینیک از جمله روسای پیشین دانشگاه و مسئولان شهرستان تویسرکان با تبریک پیشاپیش روز پرستار اظهار کرد: افراد بسیاری در دو سال اخیر شیوع کرونا در کنار جامعه پزشکی و پرستاری برای مدیریت کرونا تلاش کردند که شایسته قدردانی است.

محمدمهدی مجذوبی با اشاره به بازدید روزهای اخیر خود از بیمارستان سردار شهید سلیمانی گفت: حداکثر استفاده را از فضای این بیمارستان به عمل می آید.

وی با بیان اینکه کلینیک‌های ویژه فضای فوق‌العاده‌ای برای ارائه خدمات تخصصی به مردم است و باید در همه شهرستان ها مورد توجه قرار گیرد گفت: خدمات‌رسانی در تخصص‌های مختلف در کلینیک‌ها تقویت شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان ضمن تشکر از حمایت مسوولان تویسرکان از حوزه بهداشت و درمان تصریح کرد: ام ار آی شهرستان نیر پیگیری خواهد شد و امید است با کمک و همیاری همه مسئولان قدم های مبارکی برای مردم برداشته شود.

محمدمهدی مفتح، نماینده مردم تویسرکان در مجلس نیز ضمن برقراری ارتباط صوتی با بیان اینکه زیرساخت‌های ایجاد شده در شهرستان امکانات خوبی را در حوزه درمان به شهرستان اضافه کرده است گفت: با بهره‌گیری از امکانات خوب شهرستان تویسرکان و رفع محدودیت‌هایی همچون کمبود پزشک زمینه خدمات بیشتر فراهم شود.

سید ابراهیم طواف‌زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تویسرکان در این آیین اظهار کرد: در یک سال اخیر دو اتفاق بزرگ شامل افتتاح بیمارستان سردار شهید سلیمانی و افتتاح کلینیک ویژه بیمارستان با کمک‌های دانشگاه، نهادهای انقلابی، نمایندگان مردم تویسرکان در مجلس و مسئولان استان محقق شد و امید می‌رود در فواصل زمانی مختلف شاهد حضور ریاست دانشگاه و مسئولان ستادی در شبکه بهداشت شهرستان تویسرکان باشند.

امام جمعه تویسرکان نیز اظهار کرد: دو نعمت مجهول سلامت و امنیت بسیار بااهمیت هستند و اقدامات متولیان بهداشت و درمان جامعه که وظیفه صحت و سلامت جامعه را دارند بسیار ارزشمند و ستودنی است.

حجت الاسلام مرتضی موحدی ابراز امیدواری کرد کمبود پزشکان و متخصصان در شهرستان تویسرکان نیز با برنامه‌ریزی مناسب از جمله راه‌اندازی کلینیک رفع و تجهیزات مورد نیاز نیز با تلاش مسئولان فراهم شود ضمن اینکه از امکانات بیمارستان سردار سلیمانی به نحو مطلوب استفاده شود‌.

وی در پایان درخواست کرد تعدادی خانه پزشک مناسب برای خدمت رسانی مطلوب پزشکان در شهرستان تویسرکان ایجاد شود.

 فرماندار تویسرکان نیز با تشکر از زحمات روسای پیشین دانشگاه و دکتر مجذوبی سرپرست دانشگاه  از ایجاد انقلاب درمانی در شهرستان تویسرکان خبر داد و به موضوعاتی همچون مسن بودن جمعیت تویسرکان، صدمات ناشی از گردوتکانی و اهمیت نگاه ویژه به در اختیار قراردادن پزشک عمومی و متخصص بیان داشت.

سید رسول حسینی فرماندار گفت: برای در اختیار قرار گرفتن ام ار آی شهرستان تویسرکان و تکمیل پروژه‌های ناتمام و افزایش انگیزه کادر درمان و بهبود وضعیت خانه های سازمانی پزشکان تلاش شود.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.