امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 32226
  پرینت تاریخ انتشار : 02 دسامبر 2021 - 23:00 | 55 بازدید
سامانه ارتباطات مردم و دولت(سامد)

پاسخگویی تا گره‌گشایی مشکلات با حضور استاندار همدان در مرکز سامد

به گزارش همدان نوین،‍ «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان روز پنجشنبه با حضور در مرکز سامد «سامانه ارتباطات مردم و دولت» و ارتباط مستقیم با مردم برای شنیدن مسایل و مشکلات مطرح شده و پاسخگویی به سئوالات، دستورات مقتضی برای گره گشایی از مشکلات و پیگیری و تحقق مطالبات قانونی شهروندان را صادر کرد.  سامانه […]

پاسخگویی تا گره‌گشایی مشکلات با حضور استاندار همدان در مرکز سامد

به گزارش همدان نوین،‍ «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان روز پنجشنبه با حضور در مرکز سامد «سامانه ارتباطات مردم و دولت» و ارتباط مستقیم با مردم برای شنیدن مسایل و مشکلات مطرح شده و پاسخگویی به سئوالات، دستورات مقتضی برای گره گشایی از مشکلات و پیگیری و تحقق مطالبات قانونی شهروندان را صادر کرد.

 سامانه ارتباطات مردم و دولت(سامد) به همت دولتمردان و با هدف دریافت، ثبت و رسیدگی به درخواست‌های مردم از طریق مسئولان راه اندازی شده که حرکتی موثر و اقدامی مناسب در راستای برقراری ارتباط با شهروندان و تلاش برای رفع مسایل و مشکلات مردم است.

رویکرد مردمی دولت سیزدهم و اهتمام آن به حل مشکلات موجب شده تا به شیوه های مختلف پاسخگو و پیگیری مسایل، مطالبات و مشکلات مردم باشد که فعالیت مرکز سامد برای حضور مدیران برای ارتباط مستقیم با مردم از جمله این روش ها برای خدمت رسانی بهینه دولت به مردم است.

سامانه ارتباطی سامد با شماره تلفن ۱۱۱ از جمله کانالهای ارتباطی مردم با مسئولان است به نحوی که از هر نقطه از کشور که با این شماره تماس گرفته شود به طور خودکار با سایت پاسخگویی سامد استان مربوطه تماس برقرار می‌شود.

سامانه سامد با هدف تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخ‌گویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه‌های اجرایی راه اندازی شده است.

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد)، راهبردی برای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان و پل بی‌واسطه ارتباط مردم با مدیران بوده و با حذف بسیاری از فرآیندهای طولانی و زمانبر اداری علاوه بر حل مشکلات مردم، میزان رضایتمندی بالایی نیز در جامعه داشته است.

سامانه ارتباطی ۱۱۱ با نظارت بر شیوه ارتباطات مردمی دستگاه‌های اجرایی، خلاءهای موجود را شناسایی کرده و در صورت تخطی سازمان‌های مرتبط از چارچوب قانونی، نقش مطالبه‌گری از جانب مردم را ایفا کرده و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

پاسخگویی تا گره‌گشایی مشکلات با حضور استاندار همدان در مرکز سامد

استاندار همدان در مرکز سامد؛ پاسخگویی به خواست مردم و پیگیری حل مشکلات

استاندار همدان نیز امروز برهمین اساس و در راستای رویکرد سیاست دولت سیزدهم در مرکز سامد حاضر شد و به طور مستقیم خواسته ها و مطالبات مردم را برای پیگیری و رفع مسایل و تامین مطالبات قانونی آنها شنید.

«علیرضا قاسمی فرزاد» در حاشیه حضور خود در مرکز سامد گفت که بیشتر مشکلات مردم در تماس و دیدارهای حضوری مربوط به سخت گیری ادارات در صدور مجوزهای مربوط به کسب و کار و اشتغال است.

به گفته وی، درخواست برای تسهیلات بانکی و رفع موانع سرمایه گذاری از دیگر درخواسته های مطرح شده از سوی مردم است.

وی با تاکید بر رسیدگی هر چه سریعتر مسئولان به خواسته ها و مشکلات مردم، تصریح کرد: مدیران اجرایی استان همدان باید با حضور مستمر در سامانه سامد و شنیدن مشکلات مردم، نسبت به پیگیری و حل آنها اقدام کنند.

وی افزود: اگر مدیران و متولیان اجرایی در دستگاه‌های مختلف مشکلات مردم را به درستی شناسایی و مورد بررسی قرار دهند، بسیاری از مطالبات مردم رسیدگی و نارسایی ها نیز به موقع رفع خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در جریان حضور استاندار همدان در مرکز سامد ۳۰۰ تماس تلفنی با این مرکز برقرار شد که ۴۵ نفر از این تعداد به صورت مستقیم مسایل و مشکلات خود را با استاندار همدان درمیان گذاشتند.

همچنین ۱۰ نفر نیز به صورت حضوری با استاندار همدان در مرکز سامد دیدار کرده و مسایل و مشکلات خود را بی واسطه مطرح کردند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.