امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 32214
  پرینت تاریخ انتشار : 02 دسامبر 2021 - 22:15 | 324 بازدید
با حکم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان

«جعفرسلگی» به عنوان سرپرست جدید فرمانداری نهاوند منصوب شد

به گزارش همدان نوین،‍ با حکم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان، «جعفر سلگی» به‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری نهاوند منصوب شد.  روز پنج‌شنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان، مدیرکل‌بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس و سایر مسئولان شهرستان […]

«جعفرسلگی» به عنوان سرپرست جدید فرمانداری نهاوند منصوب شد

به گزارش همدان نوین،‍ با حکم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان، «جعفر سلگی» به‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری نهاوند منصوب شد.

 روز پنج‌شنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان، مدیرکل‌بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس و سایر مسئولان شهرستان جعفر سلگی به‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری نهاوند منصوب شد و از زحمات مراد ناصری فرماندار سابق نهاوند قدردانی شد.

معاون سیاسی استاندار همدان در این آیین، گفت: نهاوند را با نام شهیدان قدوسی، حیدری، حاج‌میرزا سلگی، احمدوند طالبیان و گروه انقلابی ابوذر می‌شناسیم.
مهدی باب‌الحوائجی اظهارکرد: شهادت شهید پهلوان «مهدی رفیعی» که در مبارزه با سوداگران مرگ به شهادت رسید را به خانواده این عزیز و نیروی انتظامی تسلیت می‌گوییم.
وی افزود: نهاوند شهرستانی زرخیز و قهرمان‌پرور و موثری در استان همدان و غرب کشور است.
باب‌الحوائجی ادامه داد: به برکت وجود خون شهدا و رهبری امام راحل و منویات مقام معظم رهبری با سیاست‌های نورانی، دولت سیزدهم در جهت خدمت‌رسانی به مردم و موفقیت جمهوری اسلامی ایران گام بر می‌دارد.
معاون سیاسی استاندار همدان، بیان کرد: ️مسئولیت داشتن در نظام مقدس جمهوری اسلامی رحمت و نعمت است که شکرگذاری آن خدمت به مردم و حرکت در روان‌سازی زندگی مردم است.
باب‌الحوائجی یادآوری کرد: هیچ شانی بجز خدمت به مردم در تقویت نظام، به‌عنوان فرزندان همین مردم برای خودمان قائل نیستیم و از بدرقه خوب مردم از ناصری فرماندار سابق، مشخص است که ایشان خدمت کرده است.
وی اضافه کرد: به آقای سلگی که امروز به‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری منصوب شد تاکید می‌کنم که با مردم باشید و از مردم جدا نشوید.
وی در خاتمه اظهار کرد: برای معرفی فرماندار نهاوند آقای استاندار در نهاوند حضور خواهند یافت و فعلا آقای سلگی موقت به‌عنوان سرپرست فرمانداری معرفی خواهند شد.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.