امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 32217
  پرینت تاریخ انتشار : 02 دسامبر 2021 - 22:30 | 10 بازدید
نماینده مجلس:

اختلاف‌ها باعث عقب‌ماندگی شهرستان نهاوند شده است

به گزارش همدان نوین،‍ نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از عوامل عقب‌ماندگی شهرستان نهاوند اختلاف‌ها بوده است ولی الان بهترین شرایط توسعه شهرستان فراهم شده است.  علیرضا شهبازی روز پنج‌شنبه ۱۱ آذر در مراسم تودیع فرماندار قبلی و معارفه سرپرست فرمانداری نهاوند، اظهار کرد: در گذشته سیاسی‌بازی‌ها و اختلافت‌ها باعث عقب‌ماندگی […]

اختلاف‌ها باعث عقب‌ماندگی شهرستان نهاوند شده است

به گزارش همدان نوین،‍ نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از عوامل عقب‌ماندگی شهرستان نهاوند اختلاف‌ها بوده است ولی الان بهترین شرایط توسعه شهرستان فراهم شده است.

 علیرضا شهبازی روز پنج‌شنبه ۱۱ آذر در مراسم تودیع فرماندار قبلی و معارفه سرپرست فرمانداری نهاوند، اظهار کرد: در گذشته سیاسی‌بازی‌ها و اختلافت‌ها باعث عقب‌ماندگی شهرستان نهاوند شده است ولی اکنون همه در شهرستان با هم متحد هستند و به حاشیه رفتن ظلم به مردم نهاوند است و نباید به آن دامن زد.
وی تصریح کرد: ️۴۰سال پیش در چنین روزی به‌عنوان فرماندار سابق نهاوند تودیع و در ملایر معارفه شدم و این مسئولیت‌ها دائمی نیست و منتقل می‌شوند.
شهبازی افزود: شهرستان نهاوند در حال حاضر در بهترین شرایط رو به توسعه قرار دارد زیرا وحدت فراهم شده و اختلاف و درگیری‌هایی که مانع وحدت بودند تمام شده است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، خاطرنشان کرد: از موارد مهمی که کشور با آن مواجه و مورد تاکید مقام معظم رهبری است، بحث اقتصاد و تقویت معیشت مردم است که با توسعه سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال تامین خواهد شد.
وی ادامه داد: در بحث اشتغال و رفع این دغدغه مهم اقدامات خوبی در شهرستان انجام شده و فاز نخست کارخانه فرآوری دولومیت در حال اجراست و در آینده نزدیک با فازهای بعدی از جمله منیزیوم، آجر نسوز و غیره توسعه خواهد یافت.
شهبازی با بیان این‌که ️با اکثر مسئولین کشوری و وزیران ارتباط عاطفی داریم و این فرصت خوبی را برای توسعه شهرستان فراهم کرده است، اضافه کرد: بهترین شرایط برای رشد نهاوند در دولت آیت‌الله رئیسی فراهم شده و ارتباطات، دوستی و آشنایی با کل مجموعه دولت فراهم است.
نماینده مردم نهاوند در مجلس یادآوری کرد: با توجه به این‌که شهرستان نهاوند از نظر معادن غنی است باید تلاش کنیم این شهرستان را به قطب معدنی غرب کشور تبدیل کنیم.
وی بیان کرد: باید از ظرفیت معدن مس نهاوند استفاده کنیم و توسعه این معدن و احداث مجتمع پتروشیمی، احداث نیروگاه ۴۰۰ مگاواتی و غیره در شهرستان در دستور کار ما قرار دارد.
وی در خاتمه تاکید کرد: باید برای مردم کار کنیم و ما نوکر و خدمت‌گذار مردم هستیم و باید پشتیبان و حامی مردم باشیم.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.