امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 31970
  پرینت تاریخ انتشار : 28 نوامبر 2021 - 18:41 | 44 بازدید
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند

معرفی ۵ نانوایی متخلف به تعزیرات در نهاوند

به گزارش همدان نوین، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند گفت: در پی تشدید نظارت بر نانوایی ‌هایاین شهر تاکنون پنج نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند. نقی کاکاوند روز یک‌شنبه ۷ آذر درباره علت افزایش نرخ نان در شهرستان نهاوند، اظهارکرد: از سال ۹۸ تاکنون هیچ‌گونه افزایش قیمتی در نرخ نان […]

معرفی ۵ نانوایی متخلف به تعزیرات در نهاوند

به گزارش همدان نوین، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند گفت: در پی تشدید نظارت بر نانوایی ‌هایاین شهر تاکنون پنج نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

نقی کاکاوند روز یک‌شنبه ۷ آذر درباره علت افزایش نرخ نان در شهرستان نهاوند، اظهارکرد: از سال ۹۸ تاکنون هیچ‌گونه افزایش قیمتی در نرخ نان نداشته‌ایم و مواد اولیه و هزینه‌های آب و برق افزایش داشته به همین علت نرخ انواع نان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه موضوع افزایش نرخ نان در جلسات استان مطرح و به ادارات شهرستان هم ابلاغ شد، افزود: با افزایش قیمت نان هیچ‌گونه مماشاتی با نانوایی‌ها نداریم و هر گونه تخلف اعم از تخطی از ساعت کاری تا کیفیت و نرخ‌نامه به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شود.

کاکاوند ادامه داد: روز گذشته پنج نانوایی متخلف به دلیل  رعایت نکردن وزن چانه‌ها به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

وی یادآوری کرد: همشهریان می‌توانند برای مطالبه‌گری و همکاری با اداره صنعت و معدن در رسیدگی به تخلفات با شماره ۱۲۴ یا ۳۳۲۴۳۷۰۵ اتاق اصناف تماس بگیرند.

به گفته‌ وی تعزیرات حکومتی هم اشد مجازات را برای متخلفین  در نظر خواهد داشت و اگر تخلف بار دوم تکرار شود علاوه بر نصب بنر بر سردر نانوایی متخلف، سهمیه آرد نانوایی هم کم خواهد شد.

رئیس اداره صنعت و معدن نهاوند به بحث کیفیت آرد نیز اشاره کرد و گفت: قرار بوده محصول کارخانه آرد نهاوند اول به نانوایی‌های شهرستان اختصاص داده شود که اداره غله این موضوع را رعایت نمی‌کند و شاهد ورود آردهای بی‌کیفیت به شهرستان هستیم.

کاکاوند خاطرنشان کرد: اگر مردم از نانی که دریافت می‌کنند راضی نباشند نانوا موظف است تغییر داده و نان بی‌کیفیت را به قسمت نان خشک انتقال دهد، در صورت گزارش شهروندان، نانوای متخلف به تعزیرات معرفی و دو برابر نرخ جریمه خواهد شد.

وی در خاتمه تاکید کرد: در حال حاضر علاوه بر تیم‌های بازرسی اداره صنعت و معدن، یک بازرس مخصوص و دائم برای نانوایی‌ها در نظر گرفته شده است که گزارشات را روزانه دریافت و تصمیم‌گیری می‌شود.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.