امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 29766
  پرینت تاریخ انتشار : 30 اکتبر 2021 - 10:15 | 254 بازدید
معاون بهبود و تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان

پیش‌بینی برداشت ۴۹۵ هزار تن چغندر قند از سطح مزارع استان همدان

به گزارش همدان نوین، معاون بهبود و تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از پیش بینی برداشت ۴۹۵ هزار تن چغندر قند از سطح مزارع این استان خبرداد. محمد شهرام پرورش  اظهار کرد: برداشت محصول چغندر قند از مزارع سطح استان همدان آغاز  و تاکنون ۱۷۰ هزار تن محصول توسط چغندرکاران استان برداشت شده است. […]

پیش‌بینی برداشت ۴۹۵ هزار تن چغندر قند از سطح مزارع استان همدان

به گزارش همدان نوین، معاون بهبود و تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از پیش بینی برداشت ۴۹۵ هزار تن چغندر قند از سطح مزارع این استان خبرداد.

محمد شهرام پرورش  اظهار کرد: برداشت محصول چغندر قند از مزارع سطح استان همدان آغاز  و تاکنون ۱۷۰ هزار تن محصول توسط چغندرکاران استان برداشت شده است.

وی سطح زیر کشت چغندر قند استان همدان را افزون بر ۹ هزار و ۳۰۰ هکتار برشمرد و افزود: تاکنون از این میزان سطح زیر کشت از سه هزار هکتار از مزارع، محصول چغندر برداشت شده و برداشت مابقی محصول مزارع نیز توسط چغندرکاران در دست انجام است.

پرورش با بیان اینکه محصول چغندر قند استان به کارخانه‌های فعال همدان، لرستان، قزوین، بنیاد اصفهان و نقش جهان اصفهان تحویل داده می‌شود، خاطر نشان کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلو چغندرقند ۱۲ هزار و ۴۷۰ ریال با عیار ۱۶ درصد از کشاورزان در حال خریداری بوده ضمن اینکه همدان در کشت چغندر قند از استان‌های مطرح سطح کشور به شمار می‌رود.

وی با اشاره به برداشت ۴۴۸ هزار تن محصول چغندر قند از سطح مزارع استان همدان در سال گذشته تصریح کرد: بیشترین سطح زیر کشت چغندرقند امسال استان همدان به شهرستان اسدآباد با سطحی افزون بر دو هزار و ۵۷۵ هکتار، نهاوند با سطح چهار هزار و ۳۰هکتار و تویسرکان با سطحی افزون بر یک هزار و ۴۷۶هکتار اختصاص دارد.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.