امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 28880
  پرینت تاریخ انتشار : 12 اکتبر 2021 - 13:15 | 46 بازدید
سرمربی تیم ملی هاکی:

چهار رویداد مهم بین‌المللی در پیش داریم

به گزارش همدان نوین، سرمربی تیم ملی هاکی کشور گفت: برای حضور قدرتمند در چهار رویداد مهم بین المللی آماده می‌شویم و سال پرترافیک و سختی در پیش داریم. «رجب نورانی» روز سه شنبه در حاشیه اردوی تیم ملی هاکی روی چمن کشور به میزبانی همدان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حضور در رقابت‌های هاکی […]

چهار رویداد مهم بین‌المللی در پیش داریم

به گزارش همدان نوین، سرمربی تیم ملی هاکی کشور گفت: برای حضور قدرتمند در چهار رویداد مهم بین المللی آماده می‌شویم و سال پرترافیک و سختی در پیش داریم.

«رجب نورانی» روز سه شنبه در حاشیه اردوی تیم ملی هاکی روی چمن کشور به میزبانی همدان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حضور در رقابت‌های هاکی روی چمن قهرمانی آسیا در بنگلادش، مسابقات جهانی داخل سالن بلژیک، بازی‌های آسیایی داخل سالن و نیز کاپ آسیا، چهار رویداد مهم برای ملی پوشان هاکی کشورمان است.

وی بیان کرد: مسیر سختی برای آماده‌سازی و کسب نتایج مطلوب در این رقابت‌ها در پیش داریم و باید در زمان باقی مانده بتوانیم بازیکنان را به مرز آمادگی مطلوب برسانیم.

نورانی خاطرنشان کرد: بر این اساس سه مرحله اردوی آماده‌سازی و گزینش بازیکنان را برگزار خواهیم کرد ضمن اینکه اردوی برون مرزی در کمپ تیم‌های ملی هاکی کشور ترکیه پایان بخش اردوی ما خواهد بود.

وی با اشاره به وضعیت اردوی تیم ملی هاکی روی چمن کشورمان گفت: ارتقا سطح کیفی بازیکنان در مهارت‌های فنی، تکنیکی، کارهای گروهی و تاکتیکی مدنظر است.

نورانی افزود: به هر حال هاکی روی چمن پس از هفت سال وقفه، با حمایت و نگاه ویژه بهرام قدیمی رییس فدراسیون بار دیگر احیا شده است و آینده درخشانی را برای این رشته متصور هستم.

سرمربی تیم ملی هاکی کشور اضافه کرد: در اردوی تیم ملی به میزبانی همدان نیز شرایط خیلی عالی پیش می‌رود و در تلاش برای ارتقا سطح کیفی بازیکنان هستیم چرا که در هاکی چمنی به دلیل اینکه طی سال‌های اخیر فعالیتی وجود نداشته، مشکل مهارت‌های انفرادی و تکنیکی داریم.

وی افزود: تا به امروز مسابقات هاکی روی چمن در سطح کشور نداشته‌ایم و همین مساله کار را برای کادر فنی سخت کرده است و با این وجود استعدادها و ظرفیت بسیار خوبی داریم که می‌توانند در آینده جزو بهترین‌ها باشند.

تیم ملی هاکی روی چمن کشورمان هم اکنون در اردوی آماده‌سازی به میزبانی همدان بسر می‌برد.

این تیم برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا که آذرماه در بنگلادش برگزار می‌شود، در حال آماده‌سازی است.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.