امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 27850
  پرینت تاریخ انتشار : ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲ | 13 بازدید
نماینده مجلس:

بخشی از تجهیزات مورد نیاز بیمارستانهای کبودرآهنگ و بهار تامین شد

به گزارش همدان نوین، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات در استان از نهایی شدن تامین برخی از تجهیزات مورد نیاز ۲ بیمارستان حوزه انتخابیه خود در بهار و کبودرآهنگ خبر داد. «فتح الله توسلی» روز چهارشنبه اظهار داشت: این ملزومات پزشکی از […]

بخشی از تجهیزات مورد نیاز بیمارستانهای کبودرآهنگ و بهار تامین شد

به گزارش همدان نوین، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات در استان از نهایی شدن تامین برخی از تجهیزات مورد نیاز ۲ بیمارستان حوزه انتخابیه خود در بهار و کبودرآهنگ خبر داد.

«فتح الله توسلی» روز چهارشنبه اظهار داشت: این ملزومات پزشکی از جمله ۲ دستگاه لاپاراسکوپی است که حدود ۱۴ میلیارد تومان ارزش دارد.

وی افزود: بیمارستانهای امام رضا(ع) و آیت الله بهاری کمبودهایی به لحاظ تحهیزات داشتند و برخی از تجهیزات واقعا مهم و حیاتی هستند لذا  از ابتدای مسئولیت نمایندگی تهیه آنها  از وزارت بهداشت را پیگیری کردیم و خوشبختانه با همکاری وزیر محترم بهداشت این تجهیزات از منابع وزارت بهداشت تامین شد و در حال پیگیری برای دریافت دستگاه سی تی اسکن برای بهار و MRI برای کبودرآهنگ هستم و مکاتباتی در این زمینه با وزارت بهداشت انجام شده و وزیر محترم نیز دستور مساعدت صادر کرده است.

توسلی تاکید کرد: این پیگیری ها در زمان وزیر سابق آغاز و به تازگی در سفر وزیر بهداشت به همدان موضوع در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد این تجهیزات از محل اعتبارات وزارتخانه تامین شود.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ گفت: بعضی از تجهیزات در انبار وزارت بهداشت موجود است و مسئولان استان باید برای تحویل آنها اقدام کنند و برخی دیگر از دستگاه ها نیز باید خریداری شود.

توسلی، توزیع عادلانه امکانات در استان را ضروری دانست و افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب هرگونه اقدامی باید پیوست عدالت داشته باشد و در استان همدان نیز این موضوع باید به نحو احسن اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: توسعه متوازن یک ضرورت ملی و منطقه ای  است و  کبودرآهنگ و بهار نیز باید پا به پای دیگر شهرستانها پیشرفت کنند و کارخانه ها، صنایع و دیگر امکانات به صورت متوازن بین مناطق مختلف استان توزیع شود توزیع نا متوازن نهایتا به ایجاد شکاف اجتماعی منجر می شود و مسئولان موظفند تمام تلاش خود را در راستای ایجاد همبستگی ملی بکارگیرند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در برخی از مناطق استان کارخانه های چند هزار میلیاردی احداث می شود و حتما لازم وضروری است و مایه خرسندی است اما در شهرستان کبودرآهنگ پروژه ملی مهمی را شاهد نبودیم.

توسلی به پیگیری های مستمر برای افزایش اعتبار شهرستان کبودرآهنگ اشاره کرد و افزود: اعتبار این منطقه در سال جاری به ۱۲۵ میلیارد تومان افزایش یافته اما تخصیص این مبالغ کفاف عقب افتادگی و کمبودهای موجود را نمی دهد و در تلاش برای کسب منابع مالی واعتبارات بیشتر برای حوزه انتخابیه هستم.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در خانه ملت یادآوری کرد: مشکلات و کم و کسری های این ۲ شهرستان را در سطح ملی پیگیری می‌کنیم و مردم را به صورت شفاف در جریان نتایج حاصله قرار می‌دهیم.

توسلی در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم که در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار شد، با کسب ۳۶ هزار و ۲۹۰ رای، از حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ ازاستان همدان انتخاب و به مجلس راه یافت.

او جایگزین عیسی جعفری شد که تیرماه ۹۹ به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.