امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 27847
  پرینت تاریخ انتشار : 22 سپتامبر 2021 - 17:21 | 12 بازدید
دفاع مقدس یک حادثه تاریخی است

نباید از گنجینه دفاع مقدس غافل شویم

به گزارش همدان نوین، ارشد نظامی آجا در استان همدان با بیان اینکه دفاع مقدس یک حادثه تاریخی است که ایرانیان باید به آن افتخار کنند، گفت: ما نباید از گنجینه این حرکت عظیم، غافل شویم. سرتیپ دوم پرویز مرادبکی چهارشنبه ۳۱ شهریور در مراسم تجدید عهد و پیمان نیروهای مسلح استان همدان، اظهار کرد:در شرایطی […]

نباید از گنجینه دفاع مقدس غافل شویم

به گزارش همدان نوین، ارشد نظامی آجا در استان همدان با بیان اینکه دفاع مقدس یک حادثه تاریخی است که ایرانیان باید به آن افتخار کنند، گفت: ما نباید از گنجینه این حرکت عظیم، غافل شویم.

سرتیپ دوم پرویز مرادبکی چهارشنبه ۳۱ شهریور در مراسم تجدید عهد و پیمان نیروهای مسلح استان همدان، اظهار کرد:در شرایطی که هرج‌ومرج کشور را فرا گرفته بود و از نظر بررسی کلاسیک جنگ، صدام باید پیروز جنگ می‌شد، رهبری مقتدر و اعجاب انگیز امام خمینی (ره) و ایمان و اعتقاد مردم ایران، باعث پیروزی ما در جنگ شد.

وی افزود: پس از حادثه کردستان و ترکمن صحرا، هرج و مرج کشور را فرا گرفت از طرفی بسیاری از فرماندهان ارتش، برکنار شده بودند و سپاه نیز نوپا بود.

مرادبکی  با بیان اینکه صدام تصمیم داشت شش روزه کل کشور را تصرف کند اما در نهایت به ایران پیشنهاد صلح داد، تصریح کرد: از نظر بررسی کلاسیک جنگ، صدام باید پیروز جنگ می‌شد اما آن‌ها دو مؤلفه رهبری مقتدر و اعجاب‌انگیز امام خمینی (ره) و ایمان و اعتقاد مردم ایران را در نظر نگرفته بودند.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب گفتمان بود، تصریح کرد: ما به دنبال جنگ نبودیم، جنگ را به ما تحمیل کردند چون نگران بودند هویت جدید ایرانی اسلامی به وجود بیاید.

مرادبکی در پایان با بیان اینکه دفاع مقدس از عقلانی‌ترین حرکات مردم ایران بوده و نباید زیر سوأل برود، خاطرنشان کرد: این انقلاب، به برکت خون شهدا و وجود ارتش قوی،  سپاه، نیروی انتظامی و بسیج، مقتدر تر از همیشه است و ما تا آخرین قطره خونمان از کشور دفاع می‌کنیم.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.