امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 27711
  پرینت تاریخ انتشار : 19 سپتامبر 2021 - 19:56 | 1 بازدید
مرکز تجمیعی واکسیناسیون عین‌القضات همدانی افتتاح شد.

مرکز واکسیناسیون عین‌القضات همدانی افتتاح شد

به گزارش همدان نوین، ظهر امروز مرکز واکسیناسیون عین‌القضات همدانی با حضور مدیرکل اجتماعی استانداری، فرماندار همدان، شهردار همدان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی اعضای شورای شهر افتتاح شد. این مجموعه در مجاورت باغ ایرانی واقع در بلوار جانبازان- میدان عین القضات با استقرار ۱۰ تیم واکسیناسیون کار خود را […]

مرکز واکسیناسیون عین‌القضات همدانی افتتاح شد

به گزارش همدان نوین، ظهر امروز مرکز واکسیناسیون عین‌القضات همدانی با حضور مدیرکل اجتماعی استانداری، فرماندار همدان، شهردار همدان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی اعضای شورای شهر افتتاح شد.

این مجموعه در مجاورت باغ ایرانی واقع در بلوار جانبازان- میدان عین القضات با استقرار ۱۰ تیم واکسیناسیون کار خود را از امروز آغاز کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در حاشیه این افتتاحیه با اشاره به روند افزایش فوتی در استان همدان گفت: طی روزهای اخیر روند کاهش در مراجعه به بیمارستان‌ها را شاهد بودیم اما تعداد فوتی‌ها روز گذشته به ۱۵ نفر و امروز به ۱۳ نفر رسیده است.

رشید حیدری مقدم با اشاره به حضور وزیر بهداشت در استان همدان و در نظر گرفتن مصوباتی برای تسریع در فرایند واکسیناسیون تصریح کرد: با پیگیری‌ها فرایند ثبت نام واکسیناسیون برای افراد ۱۸ سال و به بالا باز شدن سامانه آغاز شده است.

وی افزود: طبق مصوبه امروز هیات رئیسه دانشگاه تعداد پایگاه‌های بیشتری برای تزریق واکسیناسیون مهیا می‌شود و سعی بر این است شرایط برای ورود دانشجویان دانش‌آموزان باتجربه دوره اول واکسن فراهم شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: این مرکز با ظرفیت تزریق روزانه ۲ هزار دز واکسن با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان فعالیت می‌کند.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همدان با در اختیار قرار دادن امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی از جمله تعدادی از دانشجویان و پرستاران این دانشگاه تحت نظارت مرکز بهداشت شهرستان همدان کار خود را آغاز کرد.

حیدری‌مقدم گفت: این مرکز واکسیناسیون در دو شیفت کاری صبح و عصر از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۹:۳۰ به ارائه خدمات می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: معاونت فرهنگی شهرستان همدان نیز برای در اختیار قرار دادن این مکان نهایت همکاری را با دانشگاه علوم پزشکی همدان داشته است.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.