امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 27708
  پرینت تاریخ انتشار : 19 سپتامبر 2021 - 17:31 | 7 بازدید
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها

پرداخت ۴۴۰۰ میلیارد معوقات کادر درمان از یارانه‌ها

به گزارش همدان نوین، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها از پرداخت بیش از ۴۴۰۰ میلیارد تومان از معوقات کادر بهداشت و درمان خبر داد.  امید حاجتی با اشاره به مبلغ پیش بینی شده در قانون بودجه برای وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی اشاره کرد و گفت : در قانون بودجه سال جاری ۵۲۰۰ […]

پرداخت ۴۴۰۰ میلیارد معوقات کادر درمان از یارانه‌ها

به گزارش همدان نوین، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها از پرداخت بیش از ۴۴۰۰ میلیارد تومان از معوقات کادر بهداشت و درمان خبر داد.

 امید حاجتی با اشاره به مبلغ پیش بینی شده در قانون بودجه برای وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی اشاره کرد و گفت : در قانون بودجه سال جاری ۵۲۰۰ میلیارد تومان در جدول مصارف هدفمندی تبصره (۱۴) برای معوقات کادر بهداشت و درمان پیش بینی شده است.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور ادامه داد: در سه ماهه اول۲۹۳۰ میلیارد تومان به وزارت بهداشت و درمان پرداخت شد و با واریز ۱۵۰۰ میلیارد دیگر، در مجموع تا شهریور ماه ۴۴۳۰ میلیارد تومان برای معوقات کادر بهداشت و درمان به حساب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی واریز شد.

وی ضمن تشکر از زحمات کادر درمان و بهداشت گفت: در راستای ردیف ۱۲ جدول تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۰ حمایت های لازم از کادر بهداشت و درمان صورت خواهد گرفت تا مردم بتوانند از خدمات کادر درمان و بهداشت بیش از گذشته بهره مند شوند.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.