امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 27705
  پرینت تاریخ انتشار : 19 سپتامبر 2021 - 17:00 | 303 بازدید
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان

خانه کشتی نه! مکان دیگری را به نام مرحوم “میرابیان” نام‌گذاری می‌کنیم

به گزارش همدان نوین، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، با وجود اینکه روز پنجشنبه ۲۵ شهریورماه در جمع خبرنگاران اعلام کرده بود که خانه کشتی همدان به نام مرحوم “میرابیان” نام‌گذاری خواهد شد، گفت: خانه کشتی از قبل به نام شهدا نام‌گذاری شده و ما اطلاع نداشتیم بنابراین تصمیم گرفتیم مکان دیگری را به […]

خانه کشتی نه! مکان دیگری را به نام مرحوم “میرابیان” نام‌گذاری می‌کنیم

به گزارش همدان نوین، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، با وجود اینکه روز پنجشنبه ۲۵ شهریورماه در جمع خبرنگاران اعلام کرده بود که خانه کشتی همدان به نام مرحوم “میرابیان” نام‌گذاری خواهد شد، گفت: خانه کشتی از قبل به نام شهدا نام‌گذاری شده و ما اطلاع نداشتیم بنابراین تصمیم گرفتیم مکان دیگری را به نام مرحوم “میرابیان” نام‌گذاری کنیم.

حمید سیفی اظهار کرد: چند نفر از پیشکسوتان کشتی به دلیل کسوت و بزرگواری مرحوم “میرابیان” پیشنهاد دادند که مکانی به نام ایشان در همدان نام‌گذاری شود.

سیفی تصریح کرد: در جلسه‌ای که با حضور پیشکسوتان کشتی استان برگزار شد تصمیم گرفتیم که خانه کشتی همدان را به نام مرحوم” میرابیان” نام‌گذاری کنیم.

وی ادامه داد: خانه کشتی همدان از قبل به نام شهدا نام‌گذاری شده بود اما چون تابلو نداشت اطلاعی از این نام‌گذاری نداشتیم و بعداً متوجه شدیم امکان تغییر نام خانه کشتی وجود ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، با توجه به زحماتی که مرحوم “میرابیان” برای کشتی کشیدند تصمیم گرفتیم سالن دیگری را برای این نام‌گذاری در نظر بگیریم اما به دلیل پروسه طولانی کاری، امکان این نام‌گذاری تا روز سالگرد درگذشت ایشان در ۵ مهرماه، وجود ندارد.

سیفی ادامه داد: ما به تنهایی نمی‌توانیم برای نام‌گذاری مکانی تصمیم بگیرم و باید نظر سایر دستگاه‌های مرتبط را نیز جویا شویم بنابراین باید جلساتی برای نام‌گذاری مکانی به نام مرحوم “میرابیان” برگزار کنیم چون نیازمند خرد جمعی هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نام‌گذاری مکانی به نام مرحوم “میرابیان” در اولویت کارهای ما قرار دارد و  به صورت قطعی بنده قول می‌دهم مکانی به اسم ایشان در همدان نام‌گذاری شود اما این نام‌گذاری برای سالگرد درگذشت ایشان، انجام نخواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان  در رابطه با این نام‌گذاری اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: تا الان ما به جلسه نام‌گذاری دعوت نشدیم اما چون نام سالن به اسم شهداست ممکن است امکان تغییر آن وجود نداشته باشد.

حجت‌الاسلام ناصر صفری افلاکی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ضوابطی در کمیته نام‌گذاری وجود دارد و امکان تغییر نام یک مکان، به راحتی امکان پذیر نیست.

افلاکی تصریح کرد: ممکن است ضوابطی وجود داشته باشد که چون نام خانه کشتی همدان به نام شهداست امکان تغییر نام آن وجود نداشته باشد.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.