امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 27702
  پرینت تاریخ انتشار : 19 سپتامبر 2021 - 16:45 | 382 بازدید
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان

آثار راه‌یافته به دهمین دوره همایش نمایش‌نامه خوانی عاشورائیان استان همدان معرفی شدند

به گزارش همدان نوین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از اعلام آثار راه‌یافته به دهمین دوره همایش نمایش‌نامه خوانی عاشورائیان استان همدان خبر داد. احمدرضا احسانی  اظهار کرد: پس از اعلام فراخوان، ۳۰ اثر به دبیرخانه دهمین دوره این همایش ارسال شد که پس از بررسی ۱۴ اثر به مرحله رقابت راه یافتند. […]

آثار راه‌یافته به دهمین دوره همایش نمایش‌نامه خوانی عاشورائیان استان همدان معرفی شدند

به گزارش همدان نوین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از اعلام آثار راه‌یافته به دهمین دوره همایش نمایش‌نامه خوانی عاشورائیان استان همدان خبر داد.

احمدرضا احسانی  اظهار کرد: پس از اعلام فراخوان، ۳۰ اثر به دبیرخانه دهمین دوره این همایش ارسال شد که پس از بررسی ۱۴ اثر به مرحله رقابت راه یافتند.

وی با بیان اینکه این همایش با هدف ترویج فرهـنگ والای عاشورایی، شناسایی و شـــکوفایی استعدادهای تازه و بهره‌وری از تجربیات ارزنده پیشکسوتان حوزه نمایش، برگزار می‌شود، تصریح کرد: فاطمه ابرار پایدار، نوشین بیگلریان و فرهاد لباسی هیئت انتخاب این دوره از همایش را برعهده داشتند.

احسانی افزود: “روایتی از حکایت ناتمام” به کارگردانی هانیه فرهادی، “ختم به خیر” از محمود محمودی، “غزل کفر” کاری از مجید قدیمی، “تیر که می‌گوید” اثری از کار گروهی، “تیر و ماه” به کارگردانی محسن عیسایی، “حدیث بی‌تابی کودکان” از نسا بخشی، “من قاضی القضاتم که مرگ…” به کارگردانی سهیل طاووسی، “پس از خیمه‌های سوخته” از مهرداد کاووسی، “فرجام” از مرضیه دهقان‌پور، “مجلس اضافات یک تیغ” به کارگردانی مانا پوراسد، “سه روایت ناهمگون متصل کاری” از بهروز ناصرشریعتی، “دوشنبه‌های بارانی” به کارگردانی امید نوعی‌شاد، “به روی‌نی” از محمد مرادی و “در نگاه ماه” به کارگردانی مهدی کوثری‌یگانه؛ ۱۴ اثر راه یافته به بخش رقابتی هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه آثار راه یافته از شهرهای همدان، ملایر، تویسرکان، بهار و رزن هستند، تصریح کرد: دهمین دوره همایش نمایش‌نامه‌خوانی عاشورایی استان در روزهای هفتم و هشتم مهر ماه در شهرستان فامنین برگزار خواهد شد.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.