امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 27699
  پرینت تاریخ انتشار : 19 سپتامبر 2021 - 16:27 | 12 بازدید
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان

مدارس عشایری و برخی مدارس روستایی حضوری خواهد بود

به گزارش همدان نوین، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: زمینه‌سازی‌های لازم برای آغاز سال تحصیلی با اجرای مطلوب برنامه‌های پروژه مهر صورت گرفته است. به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان محمد پورداود یکشنبه ۲۸ شهریورماه، در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: زمینه‌سازی‌های […]

مدارس عشایری و برخی مدارس روستایی حضوری خواهد بود

به گزارش همدان نوین، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: زمینه‌سازی‌های لازم برای آغاز سال تحصیلی با اجرای مطلوب برنامه‌های پروژه مهر صورت گرفته است.

به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان محمد پورداود یکشنبه ۲۸ شهریورماه، در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: زمینه‌سازی‌های لازم برای آغاز سال تحصیلی با اجرای مطلوب برنامه‌های پروژه مهر استان از جمله ثبت نام دانش آموزان، سنجش جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان، ساماندهی نیروی انسانی، فضا و تجهیزات، واکسیناسیون فرهنگیان و بهداشت مدارس صورت گرفته است.

وی با بیان این که اطلس آموزشی در مدارس به خوبی تدارک دیده شده است، تصریح کرد: شروع سال تحصیلی به صورت مجازی است و پس از آن برنامه‌ها در سه گام دنبال خواهد شد.

پورداود ادامه داد: یک گام به مدارس عشایری و روستاهای کم جمعیت مربوط می‌شود که به صورت حضوری خواهد بود، در گام دوم آموزش‌ها در مدارس با جمعیت متوسط به صورت ترکیبی و ساعات آموزشی نیمی حضوری و نیمی مجازی دنبال خواهد شد و در گام سوم مدارس با تراکم بالا و پرجمعیت در صورت مهیا بودن زیرساخت‌ها با حضور حداقل دانش آموزان خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان این که واکسیناسیون فرهنگیان در استان به خوبی انجام شده است، خاطرنشان کرد: واکسیناسیون دانش آموزان نیز بر اساس برنامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می شود.

به گزارش ایسنا، در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، از ۸۰۰ دستگاه تبلت اهدایی به دانش‌آموزان کم برخوردار استان رونمایی و تبلت‌های اهدایی به صورت نمادین به پنج نفر از مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها، نواحی و مناطق جهت اهدا به دانش آموزان تحویل داده شد.

گفتنی است؛ این تبلت‌ها برای بهره‌مندی دانش آموزان کم بضاعت از آموزش‌های مجازی در شبکه شاد توسط آموزش و پرورش استان تهیه شده است.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.