امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 27687
  پرینت تاریخ انتشار : 19 سپتامبر 2021 - 12:49 | 8 بازدید
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر

رنگ و بوی پاییز در بوستان‌ها و معابر شهر ملایر

به گزارش همدان نوین، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر گفت: با نزدیک شدن به آغاز فصل پاییز و در راستای زیباسازی چهره شهر، افزایش طراوت و ارتقاء روحیه نشاط شهروندان، کاشت انواع گل‌های فصلی پاییزی آغاز شد. مهدی بهرامی  از جمع‌آوری گل‌های تابستانی و آغاز کاشت گل‌های پاییزی در سطح […]

رنگ و بوی پاییز در بوستان‌ها و معابر شهر ملایر

به گزارش همدان نوین، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر گفت: با نزدیک شدن به آغاز فصل پاییز و در راستای زیباسازی چهره شهر، افزایش طراوت و ارتقاء روحیه نشاط شهروندان، کاشت انواع گل‌های فصلی پاییزی آغاز شد.

مهدی بهرامی  از جمع‌آوری گل‌های تابستانی و آغاز کاشت گل‌های پاییزی در سطح شهر خبر داد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل پاییز و برای ارتقاء سطح کیفی و بهبود سیمای بصری فضای سبز شهری، پیش از فرارسیدن فصل پاییز، کاشت گل‌های پاییزه شامل گل کلم زینتی و گل داوودی، رنگ و بوی پاییزی به شهر می‌بخشند.

بهرامی اظهار کرد: با نزدیک شدن به آغاز فصل پاییز و در راستای زیباسازی چهره شهر، افزایش طراوت در فضای بصری و ارتقای روحیه نشاط و شادابی شهروندان، کاشت انواع گل‌های فصلی پاییزی در محدوده میادین، بلوارها و بوستان‌ها زینت‌بخش شهر می‌شوند.

وی به آغاز کاشت بیش از ۹ هزار گلدان گل کلم زینتی و بیش از ۱۵هزار بوته گل داوودی در بلوارهای سطح شهر اشاره و خاطرنشان کرد: گل کلم زینتی و داودی از جمله گل‌های پاییزه هستند که با شرایط آب و هوایی این شهر در فصل سرما سازگار می‌ باشند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر در پایان با بیان اینکه طبق سال‌های گذشته در نیمه دوم سال، چندین نوبت گلکاری انجام می‌شود، افزود: طبق جدول زمان بندی شده عملیات گسترده باغبانی در بوستان‌ها و عرصه‌های سبز معابر و میادین شهر در حال انجام است تا شاهد استمرار طراوت، زیبایی و سرسبزی در نقاط مختلف شهر باشیم.

 

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.