امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 27690
  پرینت تاریخ انتشار : 19 سپتامبر 2021 - 13:45 | 7 بازدید
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان

تیپ شهید قهرمان ارتش در شورای تأمین همدان نقش ویژه دارد

به گزارش همدان نوین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان، گفت: تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان علاوه بر وظایف خود به بقیه کمک می‌کند و تیپ قهرمان نیز علاوه بر وظیفه خود، نقشی ویژه و برجسته در شورای تأمین استان دارد. مصطفی آزادبخت یکشنبه ۲۸ شهریورماه در مراسم تکریم و معارفه فرماندهی تیپ ۳۱۶ […]

تیپ شهید قهرمان ارتش در شورای تأمین همدان نقش ویژه دارد

به گزارش همدان نوین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان، گفت: تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان علاوه بر وظایف خود به بقیه کمک می‌کند و تیپ قهرمان نیز علاوه بر وظیفه خود، نقشی ویژه و برجسته در شورای تأمین استان دارد.

مصطفی آزادبخت یکشنبه ۲۸ شهریورماه در مراسم تکریم و معارفه فرماندهی تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی در هر زمانی‌که نظام جمهوری اسلامی به نیرو احتیاج دارد، علاوه بر وظایف خود به بقیه کمک می‌کند و تیپ قهرمان نیز علاوه بر وظیفه خود، نقشی ویژه و برجسته در شورای تأمین استان دارد.

آزادبخت تصریح کرد: خداحافظی از “سرهنگ شاکرمی” برای ما گران و دل کندن از یادگاران شهدا بسیار سخت است اما کار تشکیلاتی ارتش را ارج می‌نهیم و همان ارادت را به “سرهنگ صفری” که جایگزین وی در فرماندهی تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان شدند، داریم.

وی ادامه داد: ارتش قهرمان ما در رسته‌های مختلف و سایر نیروهای تحت لوای ولایت، نیروی قدرتمندی به وجود آوردند و امروز باید به خودمان یادآوری کنیم، ارتش دلاور چه شهدای والا مقامی را تقدیم اسلام و میهن کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان خاطرنشان کرد: در استان همدان، وحدت خوبی حول محوریت نماینده ولی فقیه در استان وجود دارد و همه باهم فعالیت می‌کنند.

فرمانده سابق تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان نیز در ادامه، اظهار کرد: ارتش یک سرمایه و ذخیره اندوخته این ملت است. بنده پنج سال در این سمت، انجام وظیفه کردم و خدا را شاکرم مشکلی نداشتیم.

سرتیپ دوم نورخدا شاکرمی تصریح کرد: در این مدت، اقدامات فرهنگی، عمرانی و رفاهی انجام دادیم،  برای زلزله سرپل ذهاب و سیل لرستان به دیگر استان‌ها کمک کردیم و برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی کمک کردیم.

وی خاطرنشان کرد: تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان، در اوج آمادگی رزمی است و یک گردان از تیم در مرز غرب کشور استقرار دارد و تعامل بسار خوب درون سازمانی و برون سازمانی داریم.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.