امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 27681
  پرینت تاریخ انتشار : 19 سپتامبر 2021 - 12:00 | 12 بازدید
رئیس هیئت کشتی استان خبر داد:

برگزاری جام کشتی یادبود مرحوم “میرابیان” در همدان

به گزارش همدان نوین، رئیس هیئت کشتی استان همدان از برگزاری جام یادبود مرحوم میرابیان در استان خبر داد و گفت: امکان نام‌گذاری خانه کشتی به نام ایشان وحود ندارد چون از قبل به نام شهدا نام‌گذاری شده است. حمیدرضا یاری  پیرامون مراسم سالگرد فوت یکی از قهرنامان کشتی استان همدان، اظهار کرد: به مناسبت […]

برگزاری جام کشتی یادبود مرحوم “میرابیان” در همدان

به گزارش همدان نوین، رئیس هیئت کشتی استان همدان از برگزاری جام یادبود مرحوم میرابیان در استان خبر داد و گفت: امکان نام‌گذاری خانه کشتی به نام ایشان وحود ندارد چون از قبل به نام شهدا نام‌گذاری شده است.

حمیدرضا یاری  پیرامون مراسم سالگرد فوت یکی از قهرنامان کشتی استان همدان، اظهار کرد: به مناسبت یادبود کشتی‌گیر فقید استان همدان، مرحوم “داریوش میرابیان” سالانه جام یادبود ایشان در استان برگزار خواهد شد.

یاری در رابطه با نام‌گذاری خانه کشتی همدان به نام مرحوم میرابیان، تصریح کرد: خانه کشتی همدان، به نام شهدا نام‌گذاری شده و امکان تغییر نام آن وجود ندارد.

وی ادامه داد: در روز ۵ مهرماه همزمان با مراسم سالگرد درگذشت مرحوم میرابیان، کشتی‌گیران استان برای ادای احترام بر سر مزار آن مرحوم، حضور خواهند داشت.

به گزارش ایسنا، “داریوش میرابیان” متولد اسفندماه سال ۱۳۲۰ از قهرمانان، مربیان و پهلوانان به نام کشتی همدان بود که عنوان “پدر کشتی نوین همدان” را نیز به دوش می‌کشید. این پیشکسوت عرصه کشتی، سال‌های طولانی از زندگی خود را وقف تربیت جوانان این شهر کرده است.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.