امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 1 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 27666
  پرینت تاریخ انتشار : 19 سپتامبر 2021 - 11:26 | 22 بازدید
مدیرکل ارشاد اسلامی استان :

اسدآباد مقدمات احداث پردیس سینمایی امید را فراهم نکرده است

به گزارش همدان نوین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: اسدآباد برای احداث پردیس سینمایی امید مقدمات کار را فراهم نکرده که در همین رابطه از آنان انتظار می‌رود عملیات عمرانی پردیس سینمایی خود را زودتر شروع کنند. احمدرضا احسانی با بیان اینکه از شهرداری، شورای اسلامی اسدآباد گلایه‌مندیم، اظهارکرد: آبان ماه سال […]

اسدآباد مقدمات احداث پردیس سینمایی امید را فراهم نکرده است

به گزارش همدان نوین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: اسدآباد برای احداث پردیس سینمایی امید مقدمات کار را فراهم نکرده که در همین رابطه از آنان انتظار می‌رود عملیات عمرانی پردیس سینمایی خود را زودتر شروع کنند.

احمدرضا احسانی با بیان اینکه از شهرداری، شورای اسلامی اسدآباد گلایه‌مندیم، اظهارکرد: آبان ماه سال گذشته معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان اسدآباد سفر کرد و در این سفر قرارداد احداث پردیس سینمایی امید اسدآباد به عنوان اولین پردیس سینمایی استان همدان تنظیم شد که متأسفانه شهرستان در این رابطه تاکنون به تعهد خود عمل نکرده است.

وی افزود: سه شهر طرح پردیس سینمایی امید خود را با ما شروع کردند که در حال حاضر  از این سه شهر، پردیس سینمایی دو شهر افتتاح شده و پردیس سینمایی شهر دیگر نیز تا دو ماه آینده راه‌اندازی و به بهره‌برداری می‌رسد .

احسانی با بیان اینکه اسدآباد در ساخت پردیس سینمایی امید اسدآباد از این سه شهر عقب است، خاطرنشان کرد: محلی که برای پردیس سینمایی امید اسدآباد در نظر گرفته شده نقشه و پروانه تهیه شده توسط دفتر فنی وزارتخانه را رایگان در اختیار آنان گذاشتیم و اعلام کردیم برای احداث پردیس یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیز به‌صورت بلاعوض کمک خواهیم کرد اما هنوز مقدمات کار توسط شورای اسلامی و شهرداری شهر فراهم نشده است.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جدید شورای اسلامی شهر اسدآباد چند روز پیش طی تماس تلفنی  برای احداث پردیس سینمایی شهرستان مهلت خواستند که در این رابطه همکاری کنند و ما نیز  از آنان انتظار و درخواست داریم هر چه زودتر عملیات عمرانی طرح شروع شود.

این فرد مسئول گفت: این پردیس سینمایی  ۷۰۰ تا ۱۰۰۰متری با سه سالن در یک طبقه با مشارکت شهرداری ساخته خواهد شد که با بهره‌برداری این طرح روزانه سه تا شش فیلم سینمایی در این سینما قابل اکران خواهد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان همچنین با گلایه‌مندی از مسئولین شهرستان اسدآباد در رابطه با عدم پای کار بودن در  احداث و ساخت اولین سینمای رو باز استان همدان در اسدآباد، اظهار کرد: برای توسعه بنای یاد بود سیدجمال تاکنون ۱۶ ملک تملک شده و باید دو ملک دیگر نیز تملک می‌شد که دیگر به علت اینکه این پروژه به اتمام رسیده امکان تملک دو ملک برای طرح توسعه بنای یاد بود سیدجمال وجود ندارد.

احسانی افزود: به همین دلیل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعلام آمادگی کرد که با اختصاص اعتبار از طریق استان و با تملک این دو ملک نسبت به ساخت اولین سینمای روباز استان در اسدآباد اقدام شود البته به شرط آنکه مسئولین شهرستان پای کار باشند.

وی با بیان اینکه تملک این دو ملک به اعتباری افزون بر دو میلیارد شامل یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای تملک و ۴۰۰ میلیون تومان برای فضاسازی و تسطیح حیاط ملک نیاز خواهد داشت، افزود: در صورت همکاری و پای کار بودن مسئولین این شهرستان با کمک فرهنگ و ارشاد استان اولین سینمای روباز استان و پردیس سینمایی امید در اسدآباد به بهره‌برداری خواهد رسید .

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.