امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 27663
  پرینت تاریخ انتشار : 19 سپتامبر 2021 - 11:25 | 28 بازدید
دبیر سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان همدان

همدان، آبان ماه میزبان سی‌وسومین جشنواره استانی تئاتر

به گزارش همدان نوین، دبیر سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان همدان گفت: سی و سومین جشنواره تئاتر استان همدان ۲۶ تا ۲۸ آبان‌ در شهر همدان برگزار خواهد شد. سید محمدجواد کبودراهنگی با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ۱۵ آبان است، اظهار کرد: اگر فضای خوب و مناسبی از لحاظ بیماری کرونا […]

همدان، آبان ماه میزبان سی‌وسومین جشنواره استانی تئاتر

به گزارش همدان نوین، دبیر سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان همدان گفت: سی و سومین جشنواره تئاتر استان همدان ۲۶ تا ۲۸ آبان‌ در شهر همدان برگزار خواهد شد.

سید محمدجواد کبودراهنگی با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ۱۵ آبان است، اظهار کرد: اگر فضای خوب و مناسبی از لحاظ بیماری کرونا باشد کارها به صورت زنده بازبینی می‌شوند و نتایج بازبینی نیز ۲۰ آبان اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه هفت اثر در جشنواره سی‌وسوم پذیرفته می‌شوند، تصریح کرد: یک یا دو گروه نمایش خیابانی نیز در بخش غیررقابتی و به انتخاب ستاد جشنواره راهی این دوره جشنواره خواهند شد.

کبودراهنگی در ادامه مطرح کرد: شرایط حضور در جشنواره نسبت به دوره‌های قبل راحت‌تر و کیفیت جوایز بهتر شده است، به عنوان مثال ورودی برای گروه‌های پذیرفته شده نسبت به سال‌های گذشته دو برابر و به مبلغ سه میلیون تومان شده است.

این پیشکسوت هنرهای نمایشی همدان ادامه داد: همچنین برای گروه‌های راه یافته به جشنواره فجر در تماشاخانه ظفر تهران اجرا خواهیم گذاشت و دو متن برگزیده نیز توسط مؤسسه مربوط به این تماشاخانه چاپ خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندیم در این دوره از جشنواره شاهد حضور جوانان باشیم، افزود: امیدواریم به توجه به شرایط سخت کرونایی جشنواره خوبی در پیش‌رو داشته باشیم و گروه‌های نمایشی استان حضور جدی داشته باشند، علاوه بر این اگر امکان اجرای عمومی فراهم شود گروه‌ها می‌تواند بعداز جشنواره اجرای عمومی داشته باشند.

کبودراهنگی اضافه کرد: به دلیل تعطیل بودن تئاتر در دو سال گذشته، دو سال به سابقه فعالیت جوان‌ها در زمینه کارگردانی اضافه شد تا بتوانند از امتیاز آن استفاده کنند، همچنین امیدواریم اگر قرار شد جشنواره به‌صورت زنده برگزار شود ارگان‌هایی مثل شهرداری و حوزه هنری نیز در برگزاری کمک کنند.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.