امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 26107
  پرینت تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ | 21 بازدید
رییس شورای شهر همدان:

انتخاب شهردار توانمند در اولویت است

به گزارش همدان نوین، رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: انتخاب شهردار توانمند، جهادی، کارآمد و برنامه محور در اولویت شروع به کار شورای ششم است. محمود مسگریان یکشنبه شب در مراسم معارفه رسمی سرپرست شهرداری همدان اظهار داشت: شورای ششم تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به مردم همدان خواهد داشت و اولویت […]

انتخاب شهردار توانمند در اولویت است

به گزارش همدان نوین، رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: انتخاب شهردار توانمند، جهادی، کارآمد و برنامه محور در اولویت شروع به کار شورای ششم است.

محمود مسگریان یکشنبه شب در مراسم معارفه رسمی سرپرست شهرداری همدان اظهار داشت: شورای ششم تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به مردم همدان خواهد داشت و اولویت اعضا انتخاب شهردار اصلح است.

وی اضافه کرد: برای انتخاب گزینه نهایی نیاز به زمان بیشتری داریم و براین اساس با تصمیم اعضای شورای شهر و در راستای انجام امور مدیریتی اقدام به معرفی سرپرست کردیم.

مسگریان با تاکید بر اینکه مجید شاکری طبق شاخص‌ها و اولویت‌های مدنظر اعضای شورای شهر به عنوان سرپرست شهرداری همدان انتخاب شده است، خاطرنشان کرد: رعایت قانون منجر به انتخاب سرپرست تا زمان معرفی شهردار شد.

وی بیان کرد: پاک دستی، تخصص، عملکرد موفق در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری در سال‌های اخیر و نیز با توجه به شناختی که از مجید شاکری داشتیم، وی به عنوان سرپرست معرفی شد و اطمینان داریم در این مدت وظایف مدیریتی خود را به خوبی انجام می‌دهد.

رییس شورای اسلامی شهر همدان افزود: شورای ششم به دنبال شایسته سالاری و تحول اساسی در تمامی امور است و برای بهبود امور نظارتی و سیاستگذاری پیرامون مدیریت شهر تلاش لازم را خواهیم داشت.

وی با قدردانی از تلاش شبانه روزی و فعالانه عباس صوفی شهرداری سابق همدان گفت: گزینه اصلی شهرداری همدان تا ۲ هفته آینده به وزارت کشور معرفی می‌شود.

رییس شورای شهر همدان: انتخاب شهردار توانمند در اولویت است

سرپرست جدید شهرداری همدان نیز در این مراسم، مهمترین مولفه یک مدیر موفق را توان و ظرفیت بالای کارکنان مجموعه خود دانست و اظهار داشت: معتقدم مجموعه شهرداری همدان دارای توان بالایی در حوزه مدیریت شهری است.

مجید شاکری اضافه کرد: بسیاری از مدیران و نیروهای شهرداری همدان توان مدیریت دستگاه‌های اجرایی استان را دارند و با شناختی که از مجموعه دارم و حمایت و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان، به دنبال تحقق اهداف بودجه امسال در راستای رشد و توسعه شهری هستیم.

وی افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان ۲ بازوی مهم مدیریت شهری در پیشبرد اهداف و چشم‌اندازها هستند و در این مسیر ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت رسانی به مردم را با فعالیت جهادگونه دنبال خواهیم کرد.

وی با قدردانی از اعتماد اعضای شورای شهر در سپردن امور مدیریتی شهری گفت: با تمام وجود و انرژی ‌مضاعف برای خدمت رسانی به شهروندان همدان و کسب رضایت خداوند و مردم در این عرصه حضور یافته‌ام و از هیچ تلاشی برای اعتلای شهر فروگذار نخواهم بود.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.