امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 23 شوال 1445
شناسه خبر : 26110
  پرینت تاریخ انتشار : 09 آگوست 2021 - 11:28 | 18 بازدید
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا خبر داد:

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا خبر داد: ظرفیت بیمارستان‌های همدان تکمیل شد

به گزارش همدان نوین، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان از تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در استان همدان، خبر داد. دکتر ابراهیم جلیلی  اظهار کرد: در حال حاضر ۱۲۰۰ بیمار در بیمارستان‌های استان، بستری هستند و ما هنوز به پیک بیماری در این موج، نرسیدیم. جلیلی تصریح کرد: پیک بیماری زمانی است که تعداد […]

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا خبر داد: ظرفیت بیمارستان‌های همدان تکمیل شد

به گزارش همدان نوین، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان از تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در استان همدان، خبر داد.

دکتر ابراهیم جلیلی  اظهار کرد: در حال حاضر ۱۲۰۰ بیمار در بیمارستان‌های استان، بستری هستند و ما هنوز به پیک بیماری در این موج، نرسیدیم.

جلیلی تصریح کرد: پیک بیماری زمانی است که تعداد بیماران بستری و ترخیص روزانه باهم برابر باشد اما در استان همدان، همچنان با روند افزایشی بیماری مواجه هستیم و تعداد بیماران بستری بیش از بیماران سرپایی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمام ظرفیت بخش‌های عادی و مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان تکمیل شده و ما به‌دنبال تغییر کاربری تخت سایر بخش‌ها هستیم تا برای پذیرش بیماران، مشکلی نداشته باشیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان در رابطه با استفاده از ظرفیت نیروهای مسلح برای بستری بیماران، گفت: تنها بیمارستان وابسته به نیروهای مسلح در استان، بیمارستان ارتش است و ما در حال رایزنی هستیم تا در صورت نیاز، از ظرفیت این بیمارستان‌ استفاده کنیم.

جلیلی با بیان اینکه فقط افرادی که تنگی نفس شدید دارند به بیمارستان‌ها مراجعه کنند، توضیح داد: وقتی افراد احساس کردند به کروناویروس مبتلا شدند باید در مرحله اول به مراکز ۱۶ ساعته مراجعه کنند و در آنجا اگر لازم باشد آن‌ها را برای بستری، به بیمارستان منتقل می‌کنند و فقط افرادی که تنگی نفس شدید دارند باید به‌صورت مستقیم به اورژانس بیمارستان، مراجعه کنند.

وی درباره علت گسترش بیماری در پیک پنجم، اظهار کرد: تجمعات و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اصلی‌ترین عامل گسترش بیماری و آغاز پیک پنجم در کشور است و اگر پروتکل‌های بهداشتی در مراسم‌های مذهبی ایام محرم، رعایت نشود، وضعیت ما بدتر خواهد شد.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.