امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 25886
  پرینت تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹ | 26 بازدید
رئیس شورای هیئات مذهبی خبرداد

اجرای بیش از ۱۰ برنامه به مناسبت عید غدیرخم در همدان

به گزارش همدان نوین، رئیس شورای هیئات مذهبی استان همدان از پیش‌بینی اجرای ۱۰ عنوان برنامه شاخص به مناسبت عید غدیرخم در سطح استان خبر داد و گفت: خط قرمز برادران هیئتی در مراسمات غدیر حفظ سلامت وجان محبین اهل بیت است. فرامرز لطیفی  اظهار کرد: برنامه‌های عیدبزرگ غدیرخم بامحوریت شورای هیئات مذهبی درسطح استان […]

اجرای بیش از ۱۰ برنامه به مناسبت عید غدیرخم در همدان

به گزارش همدان نوین، رئیس شورای هیئات مذهبی استان همدان از پیش‌بینی اجرای ۱۰ عنوان برنامه شاخص به مناسبت عید غدیرخم در سطح استان خبر داد و گفت: خط قرمز برادران هیئتی در مراسمات غدیر حفظ سلامت وجان محبین اهل بیت است.

فرامرز لطیفی  اظهار کرد: برنامه‌های عیدبزرگ غدیرخم بامحوریت شورای هیئات مذهبی درسطح استان اجرا خواهدشد و در این رابطه جلسات متعددی با هیئات مذهبی، سازمان تبلیغات اسلامی و کانون مداحان و جامعه ایمانی مشعر استان برگزار شده است.

وی سنت حسنه عقد اخوت بین فعالان فرهنگی مذهبی واجتماعی درروز عیدغدیر را در استان و در تمامی شهرستان‌ها از شاخص‌ترین برنامه عید غدیر دانست و اظهار کرد: جشن شادی به‌صورت دسته روی و کاروان شادی بامولودی خوانی مداحان و علی علی گویان مرشدان باستانی با اجرای ضرب-کاروان خودرویی درسطح شهر، نورافشانی، برپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت این عید بزرگ خواهد بود.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان اسدآباد  همچنین از طبخ  و اطعام ۱۰ هزارپرس غذا و توزیع درنقاط مختلف شهرستان اسدآباد در عید غدیر خم خبر داد و تصریح کرد: جشن شادی در شب عید غدیرخم در میدان غدیر و شام عیدغدیر در پارک ملت شهر اسدآباد با برنامه‌هایی شاد و متنوع همراه با اهدای جوایز برگزار می‌شود.

لطیفی تأکید کرد: برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت عید غدیرخم در سطح تمامی شهرستان‌ها نیز برگزار بوده و این اطمینان را می‌دهیم مانند برنامه‌ها و مراسمات از قبل برگزار شده با همکاری خوب مردم قدرشناس، تمام برنامه‌ها با رعایت کامل دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.