امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 25821
  پرینت تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵ | 31 بازدید
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی

مشکل گردشگری نه در حوزه بین الملل و ملی بلکه در همدان است

به گزارش همدان نوین، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به زودی کلنگ بیمارستان هزار تختخوابی گردشگری همدان را بزنیم،گفت: دو سال است دنبال پیدا کردن زمین برای این بیمارستان هستیم. حمیدرضا حاجی‌بابایی شنبه ۲ مردادماه در نشست هم‌اندیشی فعالین حوزه گردشگری در پساکرونا، اظهار کرد: باید ابتدا […]

مشکل گردشگری نه در حوزه بین الملل و ملی بلکه در همدان است

به گزارش همدان نوین، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به زودی کلنگ بیمارستان هزار تختخوابی گردشگری همدان را بزنیم،گفت: دو سال است دنبال پیدا کردن زمین برای این بیمارستان هستیم.

حمیدرضا حاجی‌بابایی شنبه ۲ مردادماه در نشست هم‌اندیشی فعالین حوزه گردشگری در پساکرونا، اظهار کرد: باید ابتدا خود همدان را ببینیم و بعد ادعا کنیم دنیا آن را ببیند، بنابراین همدانی‌ها چقدر حاضرند همدان را ببینند؟

وی با اشاره به نامگذاری همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین و آورده‌هایی که این عنوان می‌تواند برای همدان داشته باشد و تلاش‌هایی که در این زمینه شده است، تصریح کرد: باید چشم‌هایمان را بشوییم و یک بار دیگر به خود و همدان نگاه کنیم.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه مشکل ما نه در حوزه بین‌المللی و ملی بلکه در همدان است، ادامه داد: ابتدا باید این مشکل را حل و برای تاریخ و تمدن ایران زمین تلاش و کار کنیم، به عنوان مثال اقداماتی مانند راه آهن، تراموا، اتوبان و… در راستای توسعه گردشگری بوده‌اند.

وی با اشاره به جذب بودجه ۶۲۰ میلیاردی برای علوم پزشکی همدان، بیان کرد: در سال‌های گذشته پروژه‌هایی مانند موزه منطقه‌ای غرب کشور و مخزن آن، موزه هنرهای معاصر، دو مجتمع فرهنگی و گردشگری از جمله اقدامات در راستای رونق گردشگری بودند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همدان در حوزه گردشگری پزشکی در دو سال گذشته جزو هشت استان اول کشور بوده است، گفت: بیمارستان اکباتان و فاز اول مرکز ملی سرطان غرب کشور از جمله ظرفیت‌های شاخص این حوزه هستند.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه ۲۰۰ میلیارد برای تکمیل و ۲۵۰ میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان اکباتان جذب شده و در سال جاری با ۳۳۰ تختخواب به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: باید کلنگ بیمارستان هزار تختخوابی گردشگری همدان را بزنیم و دو سال است دنبال پیدا کردن زمین برای این بیمارستان هستیم در حالی که استان‌های دیگر برای گرفتن مجوز سال‌ها دوندگی می‌کنند.

وی ادامه داد: در سال ۸۶ دو بیمارستان اکباتان و امام(ره) در مجلس مصوب شد و اکباتان انجام شد اما متأسفانه بیمارستان امام(ره) در طی سال‌ها از ردیف بودجه حذف شد و دوباره مصوب شد و پس از راه‌اندازی این بیمارستان تحت عنوان بیمارستان گردشگری باید خانواده‌ها از خارج از کشور برای درمان و گردشگری به آن مراجعه کنند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه کارهای زیرساختی مهم و تأثیرگذاری در حوزه گردشگری در همدان انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: همدان نیاز به کمک و کار کارشناسی دارد و باید برای آن کار کنیم، با رونق گردشگری پزشکی و افتتاح بیمارستان مذکور اشتغال به وجود می‌آید.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۰میلیارد برای بازار همدان و ۲۰ میلیارد نیز برای دو مجتمع فرهنگی و گردشگری در نظر گرفته شده است، گفت: ۱۱ هتل همدان را باید به ۵۰ هتل برسانیم بنابراین همدان را باید در حد همدان بزرگ کنیم و این شهر قابلیت دارد در تمامی زمینه‌ها قطب شود.

حاجی‌بابایی با تأکید بر اینکه مردم نیاز به انرژی و کار دارند و با راه اندازی موزه منطقه‌ای غرب و دیگر پروژه‌های نیمه تمام شهر برای چندین نفر اشتغال ایجاد می‌شود، گفت: متأسفانه هر اقدامی انجام دادیم فرودگاه همدان را راه بیندازیم نشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اینکه همگی باید در مسیر وحدت حرکت کنیم، افزود: گاهی یک حرف اختلاف انگیز شهر را ماه‌ها عقب می‌اندازد بنابراین باید مثبت و کنار هم باشیم.

 

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.