امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 25824
  پرینت تاریخ انتشار : 24 جولای 2021 - 21:55 | 28 بازدید
مسوول ستاد مردمی جشن عید غدیر در استان همدان

بازسازی واقعه غدیر در باغ موزه همدان/ برپایی ۱۱۰ جشن در ۱۱۰ پارک

به گزارش همدان نوین، مسوول ستاد مردمی جشن عید غدیر در استان همدان از برگزاری مراسم واقعه غدیر در باغ‌موزه همدان خبر داد و گفت: ۱۱۰ جشن در ۱۱۰ پارک همدان برگزار می‌شود. مهدی صلواتیان امروز در همدان ضمن تبریک فرارسیدن عید غدیر اظهار کرد: یکی از برنامه‌های عید غدیر اجرای واقعه غدیر است که […]

بازسازی واقعه غدیر در باغ موزه همدان/ برپایی ۱۱۰ جشن در ۱۱۰ پارک

به گزارش همدان نوین، مسوول ستاد مردمی جشن عید غدیر در استان همدان از برگزاری مراسم واقعه غدیر در باغ‌موزه همدان خبر داد و گفت: ۱۱۰ جشن در ۱۱۰ پارک همدان برگزار می‌شود.

مهدی صلواتیان امروز در همدان ضمن تبریک فرارسیدن عید غدیر اظهار کرد: یکی از برنامه‌های عید غدیر اجرای واقعه غدیر است که قرار است این برنامه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در همه شهرستان‌ها برگزار شود.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه این برنامه قرار است در همه شهرستان‌ها برگزار شود و برنامه نیز با موافقت ستاد کرونا پیش‌بینی شده بود، اما در تویسرکان و نهاوند لغو شد که به نوعی کوتاهی کردند‌.

مسوول ستاد مردمی جشن عید غدیر در همدان یکی دیگر از برنامه‌ها را پیاده‌روی از مزار شهدای گمنام پارک مردم تا میدان امام(ره) همزمان در روز عید عنوان کرد و گفت: جشن مردمی نیز بعد از پیاده‌روی ساعت ۱۹ همراه با سخنرانی امام جمعه برپا می‌‌شود.

وی از آغاز به کار کاروان‌های شادی از امروز در سطح شهر خبر داد و بیان کرد: در روزهای ۴، ۶ و ۹ مرداد هم کاروان‌های شادی در روستاهای همدان برنامه خواهند داشت.

صلواتیان با اشاره به اینکه هشتم مردادماه بازسازی واقعه غدیر خم برگزار خواهد شد افزود: این جشن با حضور مردم در محوطه باز باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی اطعام و افطار غدیریون در مساجد توسط گروه‌های جهادی را از دیگر برنامه‌ها دانست و یادآور شد: در این روز ۱۱۳ هزار غذا در بین مردم و محرومان توزیع می‌شود.

مسوول ستاد مردمی جشن‌های عید غدیر اضافه کرد: توزیع کمک مومنانه به اقشار آسیب‌دیده و نورافشانی در بیش از ۱۳۳ مسجد از جمله برنامه‌های جشن عید غدیر است.

وی با بیان اینکه ۳۱۳ کاروان شادی در سطح استان همدان برنامه دارند تصریح کرد: نهج‌البلاغه خوانی و برگزاری مسابقات مختلف نیز در این ایام پیش‌بینی شده است.

صلواتیان ادامه داد: ادبستان گروه فرهنگی سراج بازی مشاعره که از اشعار فضیلت‌های امیرالمومنین(ع) است و در اپلیکیشن بازار هم نصب شده را طراحی کردند که علاقمندان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه کاروان خودرویی، موتوری و دوچرخه سواری نیز راه‌اندازی می‌شود خاطرنشان کرد: دوچرخه سواری نوجوانان پسر در بلوار ارم و دختران در استادیوم قدس یکی دیگر از برنامه‌هاست که اداره کل ورزش و جوانان تدارک دیده است.

مسوول ستاد مردمی جشن‌ عید غدیر در همدان از اجرای پویش هر خانه و هر مغازه یک پرچم خبر داد و یادآور شد: نذر غدیر نیز پیش‌بینی شده که شماره حساب آن مردمی است و متقاضیان می توانند نذورات نقدی و غیر نقدی خود را به این شماره حساب واریز کند.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ جشن در ۱۱۰ پارک محلات مختلف برگزار می‌شود افزود: چارپایه‌خوانی نیز در روستاها و بخش‌ها و مناطق مختلف پیش‌بینی شده است.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.