امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 25817
  پرینت تاریخ انتشار : 24 جولای 2021 - 21:15 | 331 بازدید
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی

اعتبارات عمرانی نهاوند افزایش یافت

به گزارش همدان نوین، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به نیمه‌کاره بودن پروژه‌های جاده‌ای نهاوند، اعتبارات عمرانی شهرستان برای اجرای این پروژه ها افزایش یافت. به گزارش ایرنا «علی‌رضا شهبازی» روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی رایزنی‌ها و به منظور تسریع در تکمیل طرح‌های عمرانی نهاوند حدود ۴۵ میلیارد تومان […]

اعتبارات عمرانی نهاوند افزایش یافت

به گزارش همدان نوین، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به نیمه‌کاره بودن پروژه‌های جاده‌ای نهاوند، اعتبارات عمرانی شهرستان برای اجرای این پروژه ها افزایش یافت.

به گزارش ایرنا «علی‌رضا شهبازی» روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی رایزنی‌ها و به منظور تسریع در تکمیل طرح‌های عمرانی نهاوند حدود ۴۵ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع عمرانی کشور به سرجمع اعتبارات این شهرستان افزوده و جذب شد.

وی تصریح کرد: این اعتبارات با توجه به نیمه‌کاره بودن طرح‌های عمرانی شهرستان در بخش‌های جاده‌ای و دانشگاهی صورت گرفته که با توزیع آن در اجرای پروژه‌های مدنظر سرعت بخشیده می شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه محور نهاوند به کنگاور یکی از محورهای مهم شهرستان و کریدور غرب به مرکز کشور است سال گذشته برای تکمیل چهار بانده شدن آن ۷۴ میلیارد تومان از طریق ماده ۵۶ اختصاص یافت و امسال نیز از طریق منابع دولتی ۳.۵ میلیارد تومان به این طرح اختصاص داده شد.

شهبازی تاکید کرد: البته با توجه به اینکه اعتبار تخصیصی سال جاری رقم زیادی برای تکمیل طرح محور نهاوند به کرمانشاه نیست با پیگیری‌هایی که از طریق کمیسیون بودجه و تلفیق مجلس صورت گرفت این رقم به ۲۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

رئیس کمیته محاسبات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: علاوه بر محور نهاوند به کنگاور، جاده نهاوند به آورزمان نیز از دیگر طرح‌هایی است که توانستیم اعتبار آن را از ۷.۵ میلیارد تومان به ۲۰ میلیارد تومان افزایش دهیم تا در سال جاری شاهد پیشرفت بیشتری در زمینه اجرای آن باشیم.

شهبازی خاطرنشان کرد: همچنین افزایش بودجه عمرانی دانشکده پیراپزشکی از ۹۸۰ میلیون تومان به ۲ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌هایی است که اعتبار آن‌ها در سال جاری افزایش یافته است.

وی اظهر داشت: علاوه بر افزایش اعتبارات عمرانی این طرح‌ها مبلغ ۱۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات متفرقه نیز برای این شهرستان جذب شد تا بین سایر طرح‌های مهم و ضروری شهرستان توزیع شود.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.