امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 25689
  پرینت تاریخ انتشار : ۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲ | 17 بازدید
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا

ممنوعیت فعالیت باشگاه‌های ورزشی سربسته در همدان

به گزارش همدان نوین، رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا در همدان از تعطیلی فعالیت باشگاه‌های ورزشی سربسته همدان به دلیل وضعیت قرمز کرونایی خبر داد. اسدالله ربانی‌مهر امروز  در همدان با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در همدان اظهار کرد: شهرهای همدان، ملایر، نهاوند، کبودراهنگ و اسدآباد قرمز، فامنین زرد و سایر شهرها نارنجی […]

ممنوعیت فعالیت باشگاه‌های ورزشی سربسته در همدان

به گزارش همدان نوین، رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا در همدان از تعطیلی فعالیت باشگاه‌های ورزشی سربسته همدان به دلیل وضعیت قرمز کرونایی خبر داد.

اسدالله ربانی‌مهر امروز  در همدان با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در همدان اظهار کرد: شهرهای همدان، ملایر، نهاوند، کبودراهنگ و اسدآباد قرمز، فامنین زرد و سایر شهرها نارنجی هستند.

وی با بیان اینکه در شهرهای با وضعیت قرمز فعالیت رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌ها، به صورت پذیرایی در فضای سربسته ممنوع است گفت: این مراکز صرفا می‌توانند به‌ صورت بیرون بر می‌توانند فعالیت کنند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا در همدان با اشاره به ممنوعیت فعالیت تالارهای پذیرایی، سالن‌های سینما و تئاتر، پاساژ‌ها و بازارهای سربسته گفت: البته فعالیت پاساژهای تخصصی نظیر لاستیک، قطعا، یدکی، آهن‌آلات و کامپیوتر ممنوعیتی ندارد.

وی از ممنوعیت فعالیت شهربازی و باغ وحش‌ها و نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی نیز خبر داد و گفت: براساس گروه‌بندی، فعالیت رشته‌های ورزشی گروه دو و سه در شهرهای قرمز ممنوع است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا در همدان گفت: گروه دوم شامل بدنسازی و پرورش اندام، اسکی، اسکواش، بولینگ و بیلیارد، تنیس روی میز(داخل سالن)، والیبال (سالنی)، شمشیر بازی(سالنی)، ورزش‌های سه‌گانه، تیراندازی سالنی، بدمیتون، فوتبال سالنی، ورزش‌های روستایی (سالنی) است.

وی گروه سوم را نیز شامل انجمن ورزش‌های رزمی، بوکس(سالنی)، شنا(استخرهای سرپوشیده و پارک‌های آب)، تکواندو (سالنی)، جانبازان و معلولین، ژیمناسیتک (سالنی)، هاکی(سالنی)، کاراته (سالنی)، کبدی (سالنی)، کشتی (سالنی)،  کونگ‌فو و هنرهای رزمی (سالنی)، نابینایان، ناشنوایان، نجات غریق (سالنی)، ورزش‌های رزمی، ووشو (سالنی)، ورزش‌های رودخانه‌ای (سالنی)، فوتسال سالنی دانست.

ربانی‌مهر با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از دورهمی و تجمع بزرگترین کمک به کنترل و پیشگیری از ابتلا به کروناست گفت: آمار کرونا افزایشی است و همه باید کمک کنند تا از شرایط فعلی عبور کنیم.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.