امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 25681
  پرینت تاریخ انتشار : 22 جولای 2021 - 21:50 | 19 بازدید
ماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی

۴۵ میلیارد تومان به اعتبارات عمرانی نهاوند اضافه شد

به گزارش همدان نوین، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از اختصاص بیش از ۴۵ میلیارد تومان به اعتبارات عمرانی این شهرستان خبر داد. علیرضا شهبازی امروز  در نهاوند اظهار کرد: طی رایزنی‌ها و به منظور تسریع در تکمیل طرح‌های عمرانی نهاوند بیش از ۴۵ میلیارد تومان اعتبار  از محل منابع عمرانی کشور به […]

۴۵ میلیارد تومان به اعتبارات عمرانی نهاوند اضافه شد

به گزارش همدان نوین، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از اختصاص بیش از ۴۵ میلیارد تومان به اعتبارات عمرانی این شهرستان خبر داد.

علیرضا شهبازی امروز  در نهاوند اظهار کرد: طی رایزنی‌ها و به منظور تسریع در تکمیل طرح‌های عمرانی نهاوند بیش از ۴۵ میلیارد تومان اعتبار  از محل منابع عمرانی کشور به سرجمع اعتبارات این شهرستان جذب شد.

وی افزود: این اعتبارات با توجه به نیمه‌کاره بودن طرح‌های عمرانی شهرستان در بخش‌های جاده‌ای و دانشگاهی صورت گرفته که با توزیع آن در اجرای پروژه های مد نظر  تسریع به عمل خواهد آمد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه محور نهاوند به کنگاور یکی از محورهای مهم شهرستان و کریدور غرب به مرکز کشور است سال گذشته برای تکمیل چهار بانده شدن آن ۷۴ میلیارد تومان از طریق ماده ۵۶ به آن اختصاص یافت و امسال نیز از طریق منابع دولتی ۳.۵ میلیارد تومان به این طرح اختصاص داده شد.

وی افزود: البته با توجه به اینکه اعتبار تخصیصی سال جاری رقم زیادی برای تکمیل طرح محور نهاوند به کرمانشاه نیست با پیگیری‌هایی که از طریق کمیسیون بودجه و تلفیق مجلس صورت گرفت این رقم به ۲۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

شهبازی افزود: علاوه بر محور نهاوند به کنگاور، جاده نهاوند به آورزمان نیز از دیگر طرح‌هایی است که توانستیم اعتبار آن را از ۷.۵ میلیارد تومان به ۲۰ میلیارد تومان افزایش دهیم تا انشاءالله در سال جاری شاهد پیشرفت بیشتری در زمینه اجرای آن باشیم.

وی افزود: همچنین افزایش بودجه عمرانی دانشکده پیراپزشکی از ۹۸۰ میلیون تومان به ۲ میلیارد تومان از دیگر طرح‌هایی است که اعتبار آنها در سال جاری افزایش یافته است.

رئیس کمیته محاسبات مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: علاوه بر افزایش اعتبارات عمرانی طرح‌های فوق مبلغ ۱۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات متفرقه نیز برایداین شهرستان جذب شد تا بین سایر طرحهای مهم و ضروری شهرستان توزیع شود.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰/

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.