امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 25692
  پرینت تاریخ انتشار : 22 جولای 2021 - 22:30 | 14 بازدید
معاون اجتماعی پلیس استان همدان

روزانه ۲۴۰ دستگاه خودروی غیربومی در استان همدان جریمه می‌شود

به گزارش همدان نوین، معاون اجتماعی پلیس استان همدان گفت که به طور میانگین روزانه ۲۴۰ دستگاه خودرو با پلاک غیربومی در سطح استان جریمه و اعمال قانون می شود.  “حسین بشری” روز پنج شنبه با اعلام این خبر و با اشاره به محدودیت های پیش بینی شده براساس رنگ بندی وضعیت همه گیری کرونا، […]

روزانه ۲۴۰ دستگاه خودروی غیربومی در استان همدان جریمه می‌شود

به گزارش همدان نوین، معاون اجتماعی پلیس استان همدان گفت که به طور میانگین روزانه ۲۴۰ دستگاه خودرو با پلاک غیربومی در سطح استان جریمه و اعمال قانون می شود.

 “حسین بشری” روز پنج شنبه با اعلام این خبر و با اشاره به محدودیت های پیش بینی شده براساس رنگ بندی وضعیت همه گیری کرونا، اظهار داشت: خودروهای غیر بومی در صورت ورود به استان همدان هر ۲۴ ساعت یکبار جریمه می شوند که با توجه به هشدارهای متعدد صادره و مصوبات ستاد کرونا این جریمه ها قابل بخشش نیست.

وی خطاب به مالکان و رانندگان خودروهای غیر بومی تاکید کرد: با توحه به مصوبات ستاد ملی کرونا و اعمال ممنوعیت های ویژه ترددی، از سفر به استان همدان خودداری کنند.

این مقام انتظامی استان همدان افزود: مقرارت منع تردد شبانه نیز کماکان به قوت خود باقی است ضمن اینکه عوامل پلیس راه و راهور در تعطیلات پایان هفته نظارت بیشتری بر تردد خودروها دارند.

بشری همچنین به اهالی استان همدان که دارای خودرو با پلاک تهران یا دیگر استان ها هستند نیز توصیه کرد از تردد های غیر ضروری در سطح شهر خودداری و در صورت ضرورت تردد مدارک لازم که نشان‌دهنده سکونت آنها در همدان باشد، را به همراه داشته باشند.

به گزارش ایرنا، از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان پنج شهرستان همدان، اسدآباد، ملایر، نهاوند و کبودراهنگ در وضعیت قرمز، شهرستان های تویسرکان، بهار، درگزین و رزن در وضعیت نارنجی و شهرستان های فامنین در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.