امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 25677
  پرینت تاریخ انتشار : 22 جولای 2021 - 21:35 | 437 بازدید
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان

آبرسانی سپاه همدان به مناطق محروم خوزستان

به گزارش همدان نوین، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از آبرسانی سپاه همدان به مناطق محروم خوزستان خبر داد و گفت: مردم برای نذر آب در دو بخش تهیه آب معدنی و خرید تانکرهای کوچک ۱۰۰۰ لیتری همراه بسیج مردمی باشند. سردار مهدی فرجی امروز در همدان اظهار کرد: با توجه به چالش و […]

آبرسانی سپاه همدان به مناطق محروم خوزستان

به گزارش همدان نوین، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از آبرسانی سپاه همدان به مناطق محروم خوزستان خبر داد و گفت: مردم برای نذر آب در دو بخش تهیه آب معدنی و خرید تانکرهای کوچک ۱۰۰۰ لیتری همراه بسیج مردمی باشند.

سردار مهدی فرجی امروز در همدان اظهار کرد: با توجه به چالش و مشکلات مربوط به آب در بخش هایی از استان خوزستان، سپاه انصارالحسین(ع) استان نیز توان خود را برای خدمت رسانی به مردم گسیل داشته است.

وی گفت: تانکرهای ۲۰ هزار لیتری سپاه استان همدان برای آبرسانی و ارائه خدمات به مردم خوزستان در این استان حضور دارند و به آبرسانی در شایگان مشغوله هستند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در ادامه تهیه یک محموله بزرگ از آب معدنی و ارسال آن طی امروز برای کمک به حل مشکل خبر داد و از مردم و خیرین استان دعوت کرد برای نذر آب در دو بخش تهیه آب معدنی و خرید تانکرهای کوچک ۱۰۰۰ لیتری چون همیشه همیار و همراه بسیج مردمی باشند.

وی با تاکید بر اینکه مشکل آب در مناطق محدودی از خوزستان وجود دارد بیان کرد: به لطف خدا و همت جهادی بسیجیان و مردم مومن ایران اسلامی بخش اعظم این مشکل به صورت موقت حل شده و تلاش می‌شود تا تمهیدات حل دائمی آن فراهم شود.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.